×

کاهش 4 9 درصدی تلفات حوادث رانندگی در سه ماهه امسال

کاهش 4 9 درصدی تلفات حوادث رانندگی در سه ماهه امسال

در سه ماهه نخست سال جاری سه هزار و 756 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات سه هزار و 949 نفر بود، 4 9 درصد کاهش یافته است

کاهش-4-9-درصدی-تلفات-حوادث-رانندگی-در-سه-ماهه-امسال وکیل 

در سه ماهه نخست سال جاری سه هزار و 756 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات سه هزار و 949 نفر بود، 4.9 درصد کاهش یافته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در بهار امسال از کل تلفات حوادث رانندگی دو هزار و 964 نفر مرد و 792 نفر زن بودند.

مرگ بیش از دو هزار نفر در مسیرهای برون شهری

در این مدت دو هزار و 454 نفر در مسیرهای برون شهری، یکهزار و 53 نفر در محورهای درون شهری، 242 نفر در جاده های روستایی و هفت نفر در مسیرهایی نامعلوم جان خود را از دست داده اند.

براساس آمارهای موجود آمار تلفات در مسیرهای برون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 2.6 درصدی و میزان تلفات در محورهای درون شهری با کاهش 3.9 درصدی مواجه بوده است.

بیشترین تلفات در فارس و کمترین در ایلام

طی سه ماهه نخست امسال بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب در استان های فارس با 391، تهران با 294 و خراسان رضوی با 275 و کمترین آن با 29 در ایلام، 33 در اردیبل و 41 فوتی در البرز ثبت شده است.

کاهش تلفات در خرداد ماه

در خرداد امسال نیز تلفات حوادث رانندگی با کاهش 6 درصدی مواجه بود و از یکهزار و 393 فوتی در خرداد سال قبل به یکهزار و 309 نفر در خرداد امسال کاهش یافت.

از تلفات تصادفات خرداد امسال یکهزار و 65 نفر مرد و 244 نفر زن بودند.

منبع : سازمان پزشکی قانونی

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.