×

آزادی 20 زندانی غیرعمد در حاشیه همایش های پیاده روی

آزادی 20 زندانی غیرعمد در حاشیه همایش های پیاده روی

از تیر ماه سال گذشته تا کنون ستادهای دیه استانی با مشارکت در همایش‌های پیاده‌روی ضمن جمع‌آوری کمک‌های ورزشکاران نیکوکار، زمینه آزادی بیش از 20 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند

آزادی-20-زندانی-غیرعمد-در-حاشیه-همایش-های-پیاده-روی

از تیر ماه سال گذشته تا کنون ستادهای دیه استانی با مشارکت در همایش‌های پیاده‌روی ضمن جمع‌آوری کمک‌های ورزشکاران نیکوکار، زمینه آزادی بیش از 20 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

 به منظور تمدید تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و این نهاد مردمی جلسه مشترک علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و سید اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور برگزار شد.

این تفاهم نامه در 7 بند و با هدف همکاری مشترک فدراسیون (هیئت‌های استانی) با ستاد دیه کشور (نمایندگی ستاد دیه) در راستای ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگسازی برای آحاد مختلف مردمی با محوریت پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها منعقد شده است.

کاهش زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری ناشی از تصادفات رانندگی و همچنین به حداقل رساندن محکومیت‌های مالی ناشی از صدور چک یا تعهد مهریه و نفقه از جمله اهدافی است که در این تفاهم‌نامه همکاری بر روی آن تاکید شده و راهکارهای عملی آن جهت اجرایی شدن از طریق ظرفیت‌های موجود در همایش‌های پیاده روی خانوادگی «صبح و نشاط» به آن پرداخته شده است.

گفتنی است، به برکت ترویج فرهنگ کمک به هم نوعان و تلاش در راستای ترویج سنت حسنه آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند از طریق آنتن زنده شبکه سوم سیما که به طور پیوسته این همایش عمومی را پوشش می‌دهد، در 13 ماه گذشته با حمایت‌های مردمی زمینه آزادی 20 زندانی تحت حمایت ستاددیه فراهم شده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.