×

دستگاه قضایی از سرمایه گذاری مشروع و قانونی به جد حمایت می کند

دستگاه قضایی از سرمایه گذاری مشروع و قانونی به جد حمایت می کند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت احیای واحدهای تولیدی در مسیر تولید بیشتر و اشتغال فراوان به تحقق شعار سال در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کمک خواهد کرد

دستگاه-قضایی-از-سرمایه-گذاری-مشروع-و-قانونی-به-جد-حمایت-می-کند وکیل 

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: احیای واحدهای تولیدی در مسیر تولید بیشتر و اشتغال فراوان به تحقق شعار سال در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کمک خواهد کرد.

 حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران استان اردبیل اظهار کرد: در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است به عنوان یک دغدغه اصلی این موضوع مورد توجه جدی مرجع قضایی قرار گرفته تا در کنار سایر بخش‌های جامعه زمینه برای رفع مشکلات حوزه تولید و اشتغال فراهم آید.

وی لازمه اشتغال و تولید را جذب سرمایه‌گذاران با ایجاد فضای آرام امنیتی، روانی و اجتماعی توصیف کرد و افزود: دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی به جد حمایت می‌کند و در این راستا تلاش می‌کند تا موانع و مشکلات پیش‌رو را برطرف کند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه مجموعه دستگاه قضایی در سال گذشته موفق شده است در قالب کمیته حمایت قضایی در کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی موفق  عمل کند، ‌افزود: استان اردبیل با برگزاری جلسات مستمر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران توانست رتبه برتر کشور را بدست آورد که این موفقیت بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

قاصدی یادآور شد: ما در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران به جد وارد مباحث مختلف نظیر حل مشکلات سرمایه‌گذاران در حوزه بانکی، اداری و اجرایی شدیم و با دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها سعی می‌کنیم تا در قالب این جلسات مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.

وی گفت: در این جلسه پرونده 5 واحد تولیدی مشکل‌دار از شهرستان مشگین‌شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا نسبت به رفع مشکلات در حوزه بدهی‌های معوق و اختلاف صاحبان واحدهای تولیدی اقدام عملی انجام شود تا جلوی رکود  و ورشکستگی‌های احتمالی گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همکاری بانک‌ها را در این زمینه از ضرورت‌ها توصیف کرد و گفت: تا زمانی که بانک‌ها در این زمینه قدم جلو نگذارند نمی‌توانیم به احیای واحدهای تولیدی و حل مشکلات رکود و رفع تعطیلی آنها اقدامی انجام دهیم.

قاصدی به تعدد مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: هر کس در این زمینه و حل مشکلات آنها قدمی موثر بردارد قطعا بزرگترین خدمت را در مسیر توانمندی اقتصادی کشور عزیزمان را انجام داده است.

وی افزود: ما همچنان به جد پیگیر بررسی مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران در قالب کمیته حمایت قضایی هستیم و امیدواریم با تلاش این مجموعه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بتوانیم بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها را در این حوزه رفع کنیم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.