×

مجلس در اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر تجدیدنظر کند

مجلس در اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر تجدیدنظر کند

رییس کل دادگستری خراسان رضوی یکی از دلایل افزایش قاچاق مواد مخدر به کشور را اقدام مجلس شورای اسلامی در اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و خواستار تجدیدنظر مجلس در اصلاح این قانون شد

مجلس-در-اصلاح-قانون-مبارزه-با-مواد-مخدر-تجدیدنظر-کند

رییس کل دادگستری خراسان رضوی یکی از دلایل افزایش قاچاق مواد مخدر به کشور را اقدام مجلس شورای اسلامی در اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و خواستار تجدیدنظر مجلس در اصلاح این قانون شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی که در ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه نشان دهنده این است که در تمام ابعاد به ویژه قاچاق کالا و مواد مخدر کارهای خوبی از سوی پلیس انجام شده است.

وی با اشاره به کشف دو محموله بزرگ مواد مخدر در روزهای گذشته ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر بحث اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در مجلس مطرح است، کشف این دو محموله بزرگ مواد مخدر پیام مهمی دارد؛ آن‌ هم اینکه با توجه به کاهش مجازات‌ قاچاقچیان، جرات و جسارت قاچاق مواد مخدر تا این حجم را پیدا کرده‌اند.

مظفری تصریح کرد: بر این اساس باید در طرحی که مطرح است تجدید نظر شود و آقایان بدانند که عجله کردن در اصلاح این قانون عواقبی دارد و هنوز که چیزی تصویب نشده، قاچاقچیان بهره‌برداری خود از آن را شروع کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این طرح باید به صورت اصولی و منطقی اجرا شود تا ضعف‌های قانون اصلاح شود، نه اینکه مجازات اعدام را کاملا حذف کنیم و به‌جای آن نیز مجازات معینی در نظر گرفته نشود.

غلامعلی صادقی دادستان مشهد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات پلیس در روزهای گذشته، اظهار کرد: مدیریت جدید با برنامه آمده و ان شاءالله به ‌زودی مردم آثار آن را خواهند دید.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های قضایی از پلیس با قدرت ادامه خواهد یافت، ادامه داد: پلیس هیچ نیاز قضایی در 24 ساعت نداشته که مقام قضایی در اولین فرصت آن را پاسخ ندهد.

صادقی خاطرنشان کرد: همچنین توقع ما از مدیریت جدید این است که با جابه‌جایی فرمانده جدید با حمایت مردم شاهد اقدامات بهتری در استان باشیم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.