×

محکومیت یک متهم به کاشت 600 اصله نهال در کرج

محکومیت یک متهم به کاشت 600 اصله نهال در کرج

فردی که برای دستیابی به منافع اقتصادی بیشتر اقدام به خشکاندن 6 اصله درخت کهن چنار کرده بود به کاشت 600 اصله نهال در کرج محکوم شد

محکومیت-یک-متهم-به-کاشت-600-اصله-نهال-در-کرج

فردی که برای دستیابی به منافع اقتصادی بیشتر اقدام به خشکاندن 6 اصله درخت کهن چنار کرده بود به کاشت 600 اصله نهال در کرج محکوم شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، رئیس شعبه 112 دادگاه کیفری 2 کرج با اعلام این خبر گفت: متهم به پرداخت جریمه 60 میلیون ریالی و نیز کاشت 600 اصله نهال به عنوان خدمات عمومی در کوهپایه شمالی شهر کرج محکوم شده است.
صادق حسنوند افزود: سال گذشته سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج شکایتی را علیه فردی مطرح کرد که اقدامات وی منجر به نابودی 6 اصله درخت چنار قدیمی شده بود.

وی اضافه کرد: با طرح این شکایت تحقیقات جامعی توسط دادسرا و هیات 3 نفره کارشناسی انجام شد و با توجه به حساسیت موضوع، معاون دادستان کرج نیز از طرف داستان عمومی و انقلاب مرکز استان ماموریت پیدا کرد تا گزارشی را در این زمینه تهیه و ارائه کند.
حسنوند گفت: در همه گزارش‌ها محرز شد که خشکاندن درختان با استفاده از مواد نفتی و شیمیایی انجام شده و متهم که یکی از مجریان احداث برج‌های ساختمانی جهانشهرکرج است و خشکاندن درختان با هدف نمایان شدن نمای 3برج‌ در جهانشهر و کسب منافع اقتصادی بیشترانجام داده بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اقدام انجام شده برای منافع شخصی و تخریب فضای سبز شهری بوده با در نظر گرفتن همه جوانب پرونده، متهم به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی و کاشت 600 اصله نهال در کوهپایه شمالی کرج با نظارت سازمان فضای سبز و اجرای احکام کیفری محکوم شد.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.