×

برگزاری همایش برای تبیین تغییرات قانون جدید مجازات اسلامی

برگزاری همایش برای تبیین تغییرات قانون جدید مجازات اسلامی

رئیس دانشگاه علوم قضایی در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد برگزاری همایش برای تبیین تغییرات قانون جدید مجازات اسلامی تغییر متون دانشگاهی زمان‌بر است

برگزاری-همایش-برای-تبیین-تغییرات-قانون-جدید-مجازات-اسلامی وکیل 

رئیس دانشگاه علوم قضایی در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد: برگزاری همایش برای تبیین تغییرات قانون جدید مجازات اسلامی تغییر متون دانشگاهی زمان‌بر است.
 
خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه علوم قضایی گفت: در کنار آموزش قضات و تغییر متون دانشگاهی، برگزاری چند همایش برای تبیین تغییرات در قانون جدید مجازات اسلامی پیش‌بینی شده است.
 
سیامک ره‌پیک رئیس دانشگاه علوم قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ضرورت تغییر برخی متون آموزشی در این دانشگاه با توجه به نهایی شدن رسیدگی به قانون جدید مجازات اسلامی اظهار داشت: قانون جدید را هر وقت مجلس تصویب و ابلاغ کند لازم‌الاجرا است.
 
وی در پاسخ به این سوال که تغییر متون آموزشی دانشگاه‌ها از چه زمانی آغاز می‌شود گفت: تغییر متون زمان‌بر است و همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید اقدام به تغییر متون کنند.
 
رئیس دانشگاه علوم قضایی با بیان اینکه سال گذشته برگزاری چند همایش برای بررسی تغییرات در قانون جدید مجازات را طراحی کردیم ادامه داد: مقالات در حال رسیدن است و بخش‌های مهمی که دچار تغییرات شده در همایش‌ها بررسی می‌شود.
 
ره‌پیک در پاسخ به این سوال که آیا نباید قبل از اجرای رسمی قانون جدید، قضات برای اجرای بهتر آن دوره‌های آموزشی را طی کند، گفت: آموزش نیاز است اما شکل آن می‌تواند در قالب آموزش‌های کوتاه مدت یا برگزاری همایش‌ها باشد.
 
وی ادامه داد: قرار است اولین همایش  تا اواخر خردادماه برگزار شود اما اگر تعداد مقالات به حدنصاب نرسد، برگزاری همایش به تأخیر می‌افتد. قرار است در سال جاری، 3 همایش در این زمینه برگزار شود که طی چند جلسه با حضور اساتید و کارشناسان درباره برجسته‌ترین تغییرات در قانون جدید مجازات اسلامی بحث شد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.