×

آشنایی با بسته های معاملات در قانون مجازات اسلامی و آداب معامله در فقه

آشنایی با بسته های معاملات در قانون مجازات اسلامی و آداب معامله در فقه

در کارگاه آموزشی ساماندهی مشاورین املاک که با حضور معاونین دادگستری، دادسرای زنجان و محاکم عمومی و انقلاب زنجان برگزار شد، موضوعاتی از قبیل آداب معامله درفقه، بایسته های معاملات در قانون مجازات اسلامی و مورد بررسی قرار گرفت

آشنایی-با-بسته-های-معاملات-در-قانون-مجازات-اسلامی-و-آداب-معامله-در-فقه وکیل 

در کارگاه آموزشی ساماندهی مشاورین املاک که با حضور معاونین دادگستری، دادسرای زنجان و محاکم عمومی و انقلاب زنجان برگزار شد، موضوعاتی از قبیل آداب معامله درفقه، بایسته های معاملات در قانون مجازات اسلامی و ... مورد بررسی قرار گرفت.

 مقدمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان از برگزاری کارگاه آموزشی ساماندهی مشاورین املاک زنجان خبر داد.

وی گفت: با توجه به عدم آگاهی و اشرافیت برخی مشاورین املاک بر حرفه و فرایند معاملات که بعضا موجب بروز برخی مشکلات و اختلافات طرفیم معامله می شد، با مشارکت اتحادیه صنف مشاورین املاک استان کارگاه آموزشی مشاورین املاک زنجان با حضور گسترده مشاورین برگزار شد.

وی افزود : در این کارگاه آموزشی موضوعاتی از قبیل آداب معامله درفقه ، بایسته های معاملات در قانون مجازات اسلامی ، قراردادها و تعهدات، مباحث جلب و الحاق و فروش مال غیر مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است در پایان ضمن پاسخ به سئوالات حاضرین با اهدا لوح از مشاور املاک نمونه زنجان تقدیر بعمل آمد .

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.