×

شورای نگهبان با جدایی سازمان ثبت از قوه قضاییه مخالف است

شورای نگهبان با جدایی سازمان ثبت از قوه قضاییه مخالف است

وزیر دادگستری می‌گوید شورای نگهبان با انتزاع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قوه قضاییه و واگذاری آن به وزارت دادگستری مخالف است ضمن اینکه این موضوع فعلاً در اولویت ما نیست

شورای-نگهبان-با-جدایی-سازمان-ثبت-از-قوه-قضاییه-مخالف-است وکیل 

وزیر دادگستری می‌گوید شورای نگهبان با انتزاع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قوه قضاییه و واگذاری آن به وزارت دادگستری مخالف است ضمن اینکه این موضوع فعلاً در اولویت ما نیست.

سید علیرضا آوایى در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره جدایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قوه‌قضاییه و واگذاری آن به وزارت دادگستری اظهار کرد: این موضوع مربوط به قبل است، مدتى پیش این موضوع طرح شد و گویا شوراى نگهبان با آن مخالفت کرد.

وزیر دادگستری افزود: به نظر من ما فعلاً اولویت‌هاى مهم‌ترى در وزارت دادگسترى داریم. آنقدر خود وزارت دادگسترى مسئولیت‌هاى متنوعى دارد که اگر برسیم این کار‌ها را به سامان برسانیم شاکر خداوند هستیم.

آوایی در پاسخ به سوال دیگری درباره اصلاح و بازنگری در قانون تعزیرات گفت: از ابتدای حضورم در وزارت دادگستری، نگران این بحث هستم که هم به مردم خدمت کنیم تا ظلم و اجحافى به آن‌ها نشود و همزمان یک تشکیلات چابک داشته باشیم تا اگر از ناحیه بعضى‌ها قرار است به مردم ظلمى اتفاق بیفتد، جلوگیرى شود.

وزیر دادگسترى ادامه داد: گروهی متشکل از متخصصین امر ایجاد شده تا در شیوه‌ها و مسیرها بازنگری کنند و نهایتاً به کیفیتى برسیم که خیالمان راحت باشد و کمترین ظلم به مردم اتفاق بیفتد یا اصلا ظلمى اتفاق نیفتد و کارها عادلانه پیش برود.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.