×

حمل سلاح سرد ممنوع شد

حمل سلاح سرد ممنوع شد

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت که این کمیسیون امروز تصویب کرد که حمل هرگونه سلاح سرد بدون مجوز ممنوع است و حمل این نوع سلاح بدون مجوز جرم محسوب می‌شود

حمل-سلاح-سرد-ممنوع-شد وکیل 

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت که این کمیسیون امروز تصویب کرد که حمل هرگونه سلاح سرد بدون مجوز ممنوع است و حمل این نوع سلاح بدون مجوز جرم محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: در این جلسه ایرادات شورای نگهبان درباره طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامی، کتاب پنجم تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده درباره حمل سلاح سرد از قبیل چاقو، ساتور و شمشیر مورد بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: ایراد شورای نگهبان ناظر به این بود که آیا سلاح سرد تنها شامل پنجه بوکس می‌شود یا سلاح‌های دیگری در بر می‌گیرد؟ نظر کمیسیون برای تامین نظر شورای نگهبان این شد که در این طرح تمامی سلاح‌های سرد مدنظر قرار می‌گیرد.

نوروزی در جمع‌بندی گفت: بر این اساس حمل، تولید، استفاده و واردات تمامی سلاح‌های سرد ممنوع است مگر اینکه مجوزهای لازم از اصناف مربوطه گرفته شود.

وی در پایان افزود: دستور دیگر امروز مربوط به بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 23 قانون شوراهای حل اختلاف بود که کمیسیون مقرر کرد که افراد تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های دادرسی معاف می‌شوند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.