×

طرح اجرای علنی دادرسی در جرائم اقتصادی در دستور کار مجلس

طرح اجرای علنی دادرسی در جرائم اقتصادی در دستور کار مجلس

طرح الحاق یک تبصره به ماده 353 قانون آئین دادرسی کیفری در خصوص اجرای علنی دادرسی درباره جرائم اقتصادی در دستور کار هفته جاری مجلس خواهد بود

طرح-اجرای-علنی-دادرسی-در-جرائم-اقتصادی-در-دستور-کار-مجلس وکیل 

طرح الحاق یک تبصره به ماده 353 قانون آئین دادرسی کیفری در خصوص اجرای علنی دادرسی درباره جرائم اقتصادی در دستور کار هفته جاری مجلس خواهد بود.

 نمایندگان مجلس در جلسات علنی روزهای یکشنبه و چهارشنبه هفته جاری طرح الحاق یک تبصره به ماده 353 قانون آئین دادرسی کیفری در خصوص اجرای علنی دادرسی درباره جرائم اقتصادی، طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامی و طرح الحاق یک تبصره به ماده 23 قانون شوراهای حل اختلاف را در دستور کار دارند.

لایحه موافقتنامه الحاق دولت ایران به موافقتنامه‌های نیس و لوکارنو، طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی و لایحه الحاق ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرق آسیا از دیگر دستور کارهای مجلس در جلسات این هفته خواهد بود.

نمایندگان مجلس همچنین طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت، طرح یک فوریتی الزام سازمان تامین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت و لایحه موافقتنامه تاسیس دالان حمل و نقل و گذر بین المللی بین ایران، افغانستان و جمهوری هند (موافقتنامه چابهار) را در جلسات هفته جاری بررسی می‌کنند.

لایحه موافقتنامه بین ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی، طرح اصلاح موادی از قانون آئین نامه داخلی مجلس، لایحه حفاظت از خاک و لایحه مدیریت حوادث غیر مترقبه کشور نیز این هفته در دستور کار مجلس خواهد بود.

مجلس در جلسات هفته جاری گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی تخلفات آزاد ماکو، پیامدهای عدم اجرای بودجه ریزی مبتنی بر مبنای عملکرد با تاکید بر آسیب‌شناسی نظام بودجه ریزی فعلی کشور، گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان و گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد بررسی طرز کار قوه مجریه در ابلاغ و اجرای قوانین مصوب ( اعم از دائمی و آزمایشی) و تهیه و تنظیم مقرره و آئین نامه‌های اجرایی مربوطه را نیز در دستور کار دارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.