×

آگهی برگزاری انتخابات هیات رئیسه و بازرسان اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا)

آگهی برگزاری انتخابات هیات رئیسه و بازرسان اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا)

نظر به اینکه دوره دو ساله تصدی هیأت رئیسه اسکودا رو به پایان است و انتخابات هیأت رئیسه به منظور انتخاب رئیس، دو نایب رئیس و دو بازرس (اصلی و علی البدل) اسکودا در هیأت عمومی آینده -که با میزبانی کانون محترم استان خوزستان در اهواز تشکیل خواهد شد- برگزار می شود

آگهی-برگزاری-انتخابات-هیات-رئیسه-و-بازرسان-اتحادیه-سراسری-کانونهای-وکلای-دادگستری-ایران-(اسکودا) وکیل 

نظر به اینکه دوره دو ساله تصدی هیأت رئیسه اسکودا رو به پایان است و انتخابات هیأت رئیسه به منظور انتخاب رئیس، دو نایب رئیس و دو بازرس (اصلی و علی البدل) اسکودا در هیأت عمومی آینده -که با میزبانی کانون محترم استان خوزستان در اهواز تشکیل خواهد شد- برگزار می شود.

در اجرای ماده 26 آیین کار اسکودا، از داوطلبان احراز این سمت ها تقاضا می شود درخواست کتبی خود را همراه با تصویر صفحات دوم و سوم پروانه وکالت و صفحه ای که در آن آخرین تمدید پروانه درج شده است، به دفتر اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست)، خیابان هفدهم، شماره 20، طبقه سوم، کدپستی 1513833815 از طریق پست سفارشی پیشتاز ارسال فرمایند.

نکات قابل توجه:

1- به موجب بند ب ماده 9 اساسنامه اسکودا، داوطلبان باید دارای حداقل 8 سال سابقه وکالت پایه یک دادگستری باشند.

2- به موجب ماده 22 اساسنامه اسکودا، رئیس، نواب رئیس و بازرسان می توانند از خارج از هیأت عمومی اسکودا و هیأت های مدیره کانونهای عضو انتخاب شوند.

3- داوطلبان محترم در تقاضای خود خلاصه ای از سوابق علمی و حرفه ای و اجتماعی خود را مرقوم فرمایند.

 

4- مهلت ارسال تقاضا یک ماه از تاریخ درج آگهی در روزنامه است. در عین حال کانونهای محترم نیز مراتب را به نحو مقتضی به اعضای خود اعلام خواهند فرمود.

5- در پایان مهلت و پس از بررسی مدارک ارسالی و نیز سوابق داوطلبان و تأیید آن در شورای اجرایی، مشخصات داوطلبان به همه کانونهای عضو اعلام خواهد شد تا مورد امعان نظر اعضای محترم هیأتهای مدیره قرار گیرد.

تبصره- پس از انقضاء مهلت ثبت نام، درصورت وصول تقاضای جدید، اتحادیه تکلیفی در ارسال شرح حال (رزومه) اینگونه داوطلبان برای کانونها نخواهد داشت.

6- درخواست باید به امضاء شخص داوطلب برسد و انجام این امر به نیابت قابل قبول نیست.

رئیس شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

بهمن کشاورز

منبع : اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.