×

تاکید یک حقوقدان بر جلوگیری از فساد اداری

تاکید یک حقوقدان بر جلوگیری از فساد اداری

یک حقوقدان گفت اصل 19 تا 44 قانون اساسی تمامی حقوق مردم را برشمرده است؛ بهترین و مترقی‌ترین مقررات در این اصول آورده شده که اگر آن‌ها را کاملا اجرا کنند، دغدغه‌ و نارضایتی ایجاد نمی‌شود

تاکید-یک-حقوقدان-بر-جلوگیری-از-فساد-اداری

یک حقوقدان گفت: اصل 19 تا 44 قانون اساسی تمامی حقوق مردم را برشمرده است؛ بهترین و مترقی‌ترین مقررات در این اصول آورده شده که اگر آن‌ها را کاملا اجرا کنند، دغدغه‌ و نارضایتی ایجاد نمی‌شود.

سیدمحمد جندقی کرمانی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: باید به درد مردم رسیدگی و از فساد اداری جلوگیری شود.

وی بیان کرد: دولت گروهی قوی تشکیل داده تا علت اصلی‌ نارضایتی را پیدا کرده و در جهت رفع نارضایتی‌ها برآیند.

این حقوقدان خاطرنشان کرد: باید به درد مردم برسند و نباید صورت مساله را پاک کرد. باید پیگیری شود که مقصر اصلی به وجود آمدن این مسائل چه فرد یا افرادی هستند.

این عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه دولت وعده‌های خود را اجرایی کند، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور سال گذشته منشور حقوق شهروندی را رونمایی کرد که با گذشت یک سال از مطرح شدن آن را عملی کنند. به دنبال این باشند که منشور حقوق شهروندی، قانون شده و آن را اجرایی کنند.

جندقی کرمانی‌پور یادآور شد: اصل 19 تا 44 قانون اساسی تمامی حقوق مردم را برشمرده است؛ بهترین و مترقی‌ترین مقررات در این اصول آورده شده که اگر آن‌ها را کاملا اجرا کنند، دغدغه‌ و نارضایتی ایجاد نمی‌شود. جاهایی از دستگاه قضایی را اصلاح کنند که مردم نسبت به آنها اعتراض دارند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.