×

واژه طلاق از شناسنامه مطلقه ها حذف می شود؟

واژه طلاق از شناسنامه مطلقه ها حذف می شود؟

حذف واژه طلاق از شناسنامه افراد مطلقه موضوعی بحث برانگیز بین مردم است اما آیا دغدغه مردمی در دستور کار نمایندگان مجلس قرار می گیرد یا خیر

واژه-طلاق-از-شناسنامه-مطلقه-ها-حذف-می-شود؟

حذف واژه طلاق از شناسنامه افراد مطلقه موضوعی بحث برانگیز بین مردم است اما آیا دغدغه مردمی در دستور کار نمایندگان مجلس قرار می گیرد یا خیر.

حذف واژه طلاق از شناسنامه مطلقه ها منتفی است/بررسی مبحث کم کردن سن شناسنامه در دستور کار نمایندگان نیستمحمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون حقوقی-قضائی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص حذف واژه طلاق از شناسنامه افراد مطلقه، اظهار کرد: در کمیسیون حقوقی-قضائی مجلس این موضوع مطرح نیست.

کاظمی تاکید کرد: در حال حاضر، موضوع حذف واژه طلاق از شناسنامه افراد مطلقه نه طرح است و نه لایحه و مطرح شدن آن در صحن مجلس و یا در جلسات اعضای کمیسیون حقوقی-قضائی صحت ندارد.

وی تصریح کرد: تا کنون حذف واژه طلاق در دستور کار اعضای کمیسیون حقوقی-قضائی قرار نگرفته است و در جامعه قانونی نیز مبحثی در این خصوص مورد بحث نیست.

کاظمی گفت: مباحثی چون کم کردن سن شناسنامه و همچنین حذف واژه طلاق در بین مردم و خانواده ها در سطح اجتماع مطرح می شود اما در حال حاضر، در مجلس شورای اسلامی چنین مواردی در دستور کار نمایندگان قرار نگرفته است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.