×

باید دسترسی به اینترنت را به‌صورت علمی مدیریت کنیم

باید دسترسی به اینترنت را به‌صورت علمی مدیریت کنیم

باید دسترسی به اینترنت را به‌صورت علمی مدیریت کنیم

باید-دسترسی-به-اینترنت-را-به‌صورت-علمی-مدیریت-کنیم وکیل 

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با تأکید بر اینکه دولت، دولت الکترونیک است گفت: 80 درصد پرداخت‎ها تا پایان برنامه پنجم اینترنتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رضا تقی‌پور با اشاره به اینکه همان طور که پس از پیروزی انقلاب در سایه تلاش فرزندان این مرز و بوم موفقیت‌هایی کسب کرده‌ایم، گفت: در زمینه ارتباطات نیز به پیشرفت هایی دست یافته و رتبه خوبی در منطقه داریم.

وی ابراز امیدواری کرد که در راستای افق چشم‌انداز 1404 مقام معظم رهبری باید رتبه نخست را در منطقه داشته باشیم و همچنان این پیشتازی را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از ابتکارات در زمینه توسعه خدمات الکترونیک از استان خراسان آغاز شده و به استان‌های دیگر تعمیم یافته است، گفت: به عنوان مثال پرداخت قبوض از طریق شبکه‌های الکترونیک به 86 درصد رسیده در حالی که در چندماه گذشته 56 درصد بوده که این نشان می‌دهد درک مردم از ضرورت‌های این خدمات الکترونیکی افزایش یافته است.

او ابراز امیدواری کرد: با ارائه اینترنت پرسرعت تا پایان این فصل و با توسعه دفاتر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات روستایی در جهت توسعه دولت الکترونیک گام برداریم.

وزیر ارتباطات گفت: 10 هزار نقطه دسترسی به فن‌آوری اطلاعات طی چهار سال و نیم گذشته ایجاد و تأسیس شده لذا توجه به روستاها فقط در حد شعار نبوده و امروز در تحقق شعار عدالت محوری، دسترسی مردم روستاها به اطلاعات و منابع مورد توجه قرار گرفته و این تعداد در برنامه پنجم به 18 هزار روستا ارتقاء می‌یابد.

تقی‌پور با بیان اینکه در سال کار مضاعف و همت مضاعف باید تلاش‌ها را دو چندان کرد، گفت: باید به همت مسوولان بتوانیم دسترسی به اینترنت را به صورت علمی مدیریت کنیم.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.