×

دریافت کپی مدارک در امور اداری تا پایان سال حذف می شود

دریافت کپی مدارک در امور اداری تا پایان سال حذف می شود

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور با اشاره به حذف دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در انجام کارهای اداری از بعد از عید فطر در سراسر کشور گفت بنا داریم دریافت کپی سایر مدارک ازسوی دستگاه‌های مختلف را برای انجام عملیات اداری تا پایان سال، حذف کنیم

دریافت-کپی-مدارک-در-امور-اداری-تا-پایان-سال-حذف-می-شود وکیل 

 رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور با اشاره به حذف دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در انجام کارهای اداری از بعد از عید فطر در سراسر کشور گفت: بنا داریم دریافت کپی سایر مدارک ازسوی دستگاه‌های مختلف را برای انجام عملیات اداری تا پایان سال، حذف کنیم. 

شجاعانامیر شجاعان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به حذف دریافت کپی شناسنامه و کارت ملی در انجام کارهای اداری از بعد از عید فطر در سراسر کشور گفت: بنا داریم دریافت کپی سایر مدارک ازسوی دستگاه‌های مختلف برای انجام عملیات اداری را تا پایان سال، حذف کنیم.

وی افزود: مدارکی از جمله کپی مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت، گواهینامه شامل این اقدام می‎شوند.

شجاعان عنوان کرد: با استفاده از سامانه احراز هویت بر خط، متصدیان دستگاه‌ها را به پایگاه‌های مربوطه‌شان متصل می‌کنیم تا اطلاعات لازم از مراجعه کنندگان را دریافت کنند و با این روش، بحث جعل از بین می‌رود و همچنین دریافت کپی از مردم نیز از بین می‌رود و در مصرف کاغذ صرفه جویی می‌شود.

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور تاکید کرد: با ارائه خدمات سامانه احراز هویت برخط کار‌های اداری خیلی آسان می‌شود و بانک اطلاعات قوی و کاملی هم تشکیل می‌شود.

شجاعان تصریح کرد: استفاده از کارت ملی هوشمند نیز یکی از اقدامات در راستای توسعه دولت الکترونیک است که با دو ویژگی و هدف خاص پیگیری می‌شود. یکی اینکه کنترل بایومتریک و اثر انگشت افراد را کنترل کنیم و مطمئن شویم خدمتی که ارائه می‌شود به خود آن فردی است که مراجعه کرده است و دوم امضای دیجیتال افراد نیز در این کارت‌ها مدنظر است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.