×

تایید سهل انگاری 17 پزشک در کمیسیون های پزشکی قانونی ،پزشکان زنان و زایمان در صدر بیشترین تخلفات پزشکی

تایید سهل انگاری 17 پزشک در کمیسیون های پزشکی قانونی ،پزشکان زنان و زایمان در صدر بیشترین تخلفات پزشکی

امینی گفت در بررسی شکایات بیماران از قصور کادر پزشکی، سهل انگاری 17 پزشک درکمیسیون‌های پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تایید قرار گرفت

تایید-سهل-انگاری-17-پزشک-در-کمیسیون-های-پزشکی-قانونی-،پزشکان-زنان-و-زایمان-در-صدر-بیشترین-تخلفات-پزشکی

 امینی گفت: در بررسی شکایات بیماران از قصور کادر پزشکی، سهل انگاری 17 پزشک درکمیسیون‌های پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تایید قرار گرفت.
 
امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با اشاره به پرونده‌های قصور پزشکی در استان در شش ماهه اول امسال اظهارکرد: در بررسی شکایات بیماران از قصور کادر پزشکی، سهل انگاری 17 پزشک در کمیسیون های پزشکی قانونی استان مورد تایید قرار گرفت، براساس آمار  بیشترین قصور پزشکی به ترتیب در رشته زنان و زایمان، جراحی عمومی و ارتوپدی بوده است.

این مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: در مورد درخواست سقط درمانی برای پرونده‌هایی که به دلایل معلولیت جنین و بیماری مادر درخواست داده می‌شود 84 پرونده تشکیل شده که نسبت به سال قبل 13.5 درصد افزایش داشته و 58 مورد منجر به تایید انجام سقط انجام شده است.

به گفته امینی مسمومیت با مونواکسید کربن دراین مدت تنها یک مورد گزارش شده است و در بحث حادثه کار 2 فوتی عنوان که علت آن‌ها نیز سقوط از بلندی و برق گرفتگی بوده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که 4 مورد گزارش شده ، آمار کاهش یافته است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.