×

لزوم برخورد قاطع با مجرمین و متخلفین

لزوم برخورد قاطع با مجرمین و متخلفین

به اعتراف همه قدرتها امروز هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران اجرایی نخواهد شد

لزوم-برخورد-قاطع-با-مجرمین-و-متخلفین

معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن اشاره بر لزوم برخورد قاطع با مجرمین و متخلفین گفت: به اعتراف همه قدرتها امروز هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران اجرایی نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گردهمایی سراسری مسئولان حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت که روز گذشته برگزار شد با بیان این مطلب گفت: دشمن با تمامی قوا برای ناکارآمد جلوه دادن مجموعه های کشور به میدان آمده و نباید با برخوردهای احساسی و تسری دادن برخی تخلفات و نارسایی ها به کل مجموعه های نظام، در زمین دشمن بازی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با مجرمین و متخلفین افزود: نباید در جامعه این احساس بروز کند که همه گرفتار فساد هستند و این در حالی است به اعتراف همه قدرتها امروز هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور مقتدرانه  جمهوری اسلامی ایران اجرایی نخواهد شد و با وجود جنگ چهل ساله ابرقدرت‌ها در جبهه های گسترده توانسته ایم با جانفشانی ها، درایت های مقام معظم رهبری و پشتیبانی همه جانبه مردم، مقتدرانه رو به جلو حرکت کنیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: ما باید ضمن اینکه از مشکلات غفلت نکنیم، همواره نقاط قوت فراوان کشور را بیان نموده و با تبلیغات دشمن به ویژه در فضای مجازی با تدبیر و هوشمندی مقابله نمائیم.

تویسرکانی با اشاره به هنر مدیریت در استفاده موثر از منابع در اختیار گفت: خوشبختانه امروز سازمان ثبت اسناد و املاک کشور علیرغم افزایش حداقلی در نیروی انسانی و امکانات در مقایسه با گذشته توانسته ضمن تحول در فرآیندها با افزایش چندین برابری خدمات نسبت به گذشته منجر به افزایش رضایتمندی مردم گردد.

وی با توصیه به مسئولین حفاظت و اطلاعات این سازمان جهت افزایش کارآمدی و تحصیل رضایتمندی مردم، شناخت صحیح ماموریتها و موضع گیری های مدبرانه اظهار داشت: باید روز به روز سطح خدمت رسانی به مردم را ارتقا دهیم به طوریکه بتوانیم بگوئیم یک سازمان در تراز انقلاب اسلامی هستیم و قطعا حفاظت و اطلاعات نقش مهمی در تحقق این امر خواهد داشت.

در ابتدای این مراسم مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت گزارشی از روند فعالیت های ده ساله این مرکز در محورهای ارتقاء سلامت و مبارزه با فساد، اشراف اطلاعاتی، صیانت و پیشگیری، گزارش ها و اخبار واصله، جلب و دستگیری، کشفیات، تعیین صلاحیتها، نظارت تصویری و حوزه آموزشی ارائه نمود.

گفتنی است گردهمایی سراسری مسئولین حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از هفتم اسفندماه به مدت دو روز با رویکرد ارزیابی عملکرد و پایش برنامه های عملیاتی مصوب در سال 97 این مرکز برگزار می گردد.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.