×

سازش 15 درصدی خانواده ها با راه اندازی سامانه تصمیم

سازش 15 درصدی خانواده ها با راه اندازی سامانه تصمیم

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل بنیاد صیانت از خانواده و راه‌اندازی سامانه «تصمیم» از جمله توفیقات در حوزه خانواده است، گفت سازش 15 درصدی خانواده‌ها در گام نخست نشان از تاثیر این اقدامات دارد

سازش-15-درصدی-خانواده-ها-با-راه-اندازی-سامانه-تصمیم

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل بنیاد صیانت از خانواده و راه‌اندازی سامانه «تصمیم» از جمله توفیقات در حوزه خانواده است، گفت: سازش 15 درصدی خانواده‌ها در گام نخست نشان از تاثیر این اقدامات دارد.           

سازش 15 درصدی خانواده‌ها با راه‌اندازی سامانه تصمیمبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان با اشاره به اینکه در 6 ماهه دوم سال‌جاری گام‌های خوبی در راستای پیشگیری از جرم در استان زنجان برداشته شده است، اظهار کرد: توفیقات در این حوزه مطلوب بوده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل بنیاد صیانت از خانواده و راه‌اندازی سامانه «تصمیم» از جمله توفیقات در حوزه خانواده است، گفت: سازش 15 درصدی خانواده‌ها و جلوگیری از هم پاشیدگی کانون خانواده‌ها در گام نخست نشان از تاثیر این اقدامات دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها در حوزه آموزش و پرورش بسیار مهم است، گفت: میزان اهمیت فعالیت در این حوزه را با تفکر در بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توان دید.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارند، ادامه داد: از سوی دیگر دشمن نیز روی این نسل توجه داشته و بر روی آنان برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید دغدغه‌های نسل جوان در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: اگر معنویت در بین نسل جوان گسترش یابد و مانع تاثیرگذاری دشمن بر این نسل شویم، می‌توانیم موفق شویم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه بحث مواد مخدر را باید همه دستگاه‌ها جدی بگیرند، گفت: اعتیاد بستر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه پیشگیری همواره نسبت به درمان هزینه‌های کمتری داشته است، ادامه داد: باید برای مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد چاره‌اندیشی کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در روز‌های پایانی سال و تلاش دشمن برای ایجاد نارضایتی در بین مردم گفت: تلاش دشمن ایجاد فاصله بین مردم و نظام است و در این راه هر روز از یک نقشه، طرح و ... استفاده می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه اگر مسئولی به هنگام عمل نکند سرباز و پیاده نظام دشمن شده است، افزود: حس نارضایتی مردم، زیبنده نظام نیست.

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولی به دلیل عدم انجام وظیفه خود موجب ایجاد و بروز مشکل و نارضایتی شود باید پاسخگو باشد، افزود: باید این مدیر مواخذه شود و مسئولیت خود را به دیگری واگذار کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در حوزه کنترل بازار ورود پیدا کرده است، ادامه داد: در این بخش در مقابل زیاده‌خواهان کوتاه نخواهم آمد.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.