×

آزمون وکالت 98 با حضور 1545 شرکت کننده برگزار شد

آزمون وکالت 98 با حضور 1545 شرکت کننده برگزار شد

مرکزی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان مرکزی گفت آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه استان با هزار و 545 شرکت کننده برگزار شد

آزمون-وکالت-98-با-حضور-1545-شرکت-کننده-برگزار-شد وکیل 

مرکزی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان مرکزی گفت: آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه استان با هزار و 545 شرکت کننده برگزار شد.

مجید احمدی امروز جمعه در گفت‌وگو با ، اظهار کرد: این آزمون با حضور 859 نفر از آقایان و 686 نفر از بانوان داوطلب جهت ورود به حرفه وکالت قوه قضائیه برگزار شد.

وی افزود: محل برگزاری آزمون دانشگاه پیام نور مرکز اراک واقع در کمربندی شمالی بوده است.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان مرکزی تصریح کرد: برای اولین بار است که این آزمون به صورت غیر متمرکز در استان‌ها انجام می‌گیرد. اینکار در سال‌های قبل به صورت متمرکز در تهران انجام می شده است .

احمدی بیان کرد: آزمون وکالت به صورت دو مرحله ای انجام می شود و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه نیز انجام خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر حدود 300 نفر وکیل در استان مرکزی ارائه خدمت می‌کنند و ضمن احقاق حقوق عامه مردم، انجام معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان در دادگستری و همکاری با کمیته امداد و بهزیستی و معرفی وکیل به صورت رایگان جهت کمک به این اقشار بخشی از اقدامات مرکز وکلاست.

وی اضافه کرد: درب ورودی محل برگزاری آزمون ساعت 7صبح امروز جمعه 29 آذر 98 باز شده است.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان مرکزی خاطرنشان کرد: شروع فرآیند برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه استان رأس ساعت 9 صبح وتعداد سؤالات در مجموع 120 عدد و مدت زمان پاسخ‌ گویی به سؤالات 140 دقیقه است‌.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.