×

ایرانیان خارج از کشور برای تعویض کارت پایان خدمت به کنسولگری‌ها مراجعه کنند

ایرانیان خارج از کشور برای تعویض کارت پایان خدمت به کنسولگری‌ها مراجعه کنند

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت ایرانیان مقیم خارج از کشور برای تعویض کارت پایان خدمت می‌توانند به کنسولگری‌ها مراجعه کنند

ایرانیان-خارج-از-کشور-برای-تعویض-کارت-پایان-خدمت-به-کنسولگری‌ها-مراجعه-کنند

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: ایرانیان مقیم خارج از کشور برای تعویض کارت پایان خدمت می‌توانند به کنسولگری‌ها مراجعه کنند.

سردار کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: ایرانیان مقیم خارج از کشور و متقاضی تعویض کارت‌های پایان خدمت خود هستند می‌توانند به کنسولگری‌های ایران مراجعه کنند.
 
وی افزود: این افراد با مراجعه به کنسولگری‌ها مدارکشان را ارائه کرده و در مدتی مشخص کارت جدید را دریافت خواهند کرد.
 
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره ایرانیانی که در کشورهایی زندگی می‌کنند که سفارتخانه‌ و کنسولگری ایران وجود نداشته یا تعطیل است نیز گفت: این افراد می‌توانند از طریق وکالت به افراد خانواده و یا اقوامشان نسبت به تعویض کارت پایان خدمت اقدام کنند.
 
از امروز اول خرداد برابر اعلام‌های قبلی تمام کسانی که از سال 70 به بعد کارت پایان خدمت برای آنها صادر شده باید نسبت به تعویض آن تا پایان سال از طریق دفاتر خدمات انتظامی اقدام کنند.
 
سردار کریمی تاکید کرده بود کسانی که از سال 75 کارت پایان خدمت خود را دریافت کرده‌اند تا اول تیرماه فرصت دارند نسبت به تعویض کارت پایان خدمت خود اقدام کنند و در صورتیکه در این مدت به دفاتر خدمات انتظامی ما مراجعه نکنند بعد از اول تیرماه کارت‌های سال 75 به بعد فاقد اعتبار می‌شوند و نمی‌توانند از خدمات کارت پایان خدمت استفاده کنند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.