×

آمادگی دفاتر اسناد رسمی برای ارائه گواهی امضای الکترونیک به اشخاص حقیقی

آمادگی دفاتر اسناد رسمی برای ارائه گواهی امضای الکترونیک به اشخاص حقیقی

اشخاص حقیقی می‌توانند برای دریافت گواهی امضای الکترونیک جهت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد شغلی سال 1392 به دفاتر اسنادرسمی مراجعه کنند

آمادگی-دفاتر-اسناد-رسمی-برای-ارائه-گواهی-امضای-الکترونیک-به-اشخاص-حقیقی وکیل 

اشخاص حقیقی می‌توانند برای دریافت گواهی امضای الکترونیک جهت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد شغلی سال 1392 به دفاتر اسنادرسمی مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس اعلام کانون سردفتران و دفتریاران، از آنجا که در سال گذشته تنها مودیان حقوقی موظف به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود با گواهی امضای الکترونیک بوده‌اند، با توجه به اعلام سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری، مودیان اشخاص حقیقی نیز مشابه اشخاص حقوقی برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد شغلی خود به گواهی امضای الکترونیک نیاز دارند.

بر همین اساس، مودیان حقیقی می‌توانند با مراجعه به دفاتر اسنادرسمی سراسر کشور که متصدی صدور گواهی امضای الکترونیکی هستند، جهت دریافت گواهی امضای خود برای تسلیم اظهارنامه الکترونیکی در تیرماه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، طبق توافق وزارت بازرگانی و کانون سردفتران و دفتریاران از خرداد ماه 1390، امضای الکترونیکی به عنوان یک خدمت جدید در دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور به متقاضیان ارایه شده است و ویژگی «غیرقابل کپی برداری» یکی از محاسن مهم سخت‌افزاری امضای الکترونیک است

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.