×

بخشنامه رسیدگی به دارایی کارمندان دولت

بخشنامه رسیدگی به دارایی کارمندان دولت

در 12 تیرماه سال 1338 در پی تصویب قانون رسیدگی به دارایی وزرا و کارمندان دولت اعم از کشوری و لشکری و شهرداری ها و موسسات وابسته به آنها در مجلسین و لازم الاجرا بودن آن، پنج هزار برگ پرسشنامه برای وزارت کشاورزی ارسال شد تا بدون تاخیر میان کارکنان توزیع و به آنها دو ماه فرصت داده شود تا نسبت به تکمیل و تحویل آن اقدام کنند

بخشنامه-رسیدگی-به-دارایی-کارمندان-دولت

در 12 تیرماه سال 1338 در پی تصویب قانون رسیدگی به دارایی وزرا و کارمندان دولت اعم از کشوری و لشکری و شهرداری ها و موسسات وابسته به آنها در مجلسین و لازم الاجرا بودن آن، پنج هزار برگ پرسشنامه برای وزارت کشاورزی ارسال شد تا بدون تاخیر میان کارکنان توزیع و به آنها دو ماه فرصت داده شود تا نسبت به تکمیل و تحویل آن اقدام کنند. 

 همچنین ذکر شده که پرسشنامه ها حاوی اطلاعاتی درباره صورت دارایی افراد، عیال و اولاد تحت تکفل آنهاست و شامل کلیه اموال غیر منقول، حقوق متعلق، مطالبات و دیون، حقوق انتفاعی، وجوه نقد، اسناد بهادار و جواهر و اشیای گران قیمت است. در بخشنامه ذکر شده است افرادی که در موعد مقرر صورت های مذکور را ارائه نکنند، طبق ماده 4 قانون، بار اول به مجازات انفصال و محرومیت از خدمت از یک تا دو سال و در صورت تکرار به مجازات انفصال دائم و محرومیت از خدمت دولت و موسسات مذکور محکوم خواهند شد. افرادی که عالما و عامدا دارایی های خود را کتمان کنند و گزارش نادرست ارائه دهند به مجازات انفصال دائم و محرومیت از خدمت دولت و موسسات مذکور محکوم خواهند شد. سپس مشمولین قانون که مشتمل بر 8 گروه هستند برشمرده شده اند و در انتها به سری بودن اطلاعات تکمیل شده و لزوم تکمیل پرسشنامه ها بدون خط خوردگی اشاره شده است.
 
 روزنامه دنیای اقتصاد، شماره 2957 به تاریخ 12/4/92، صفحه 31 (تاریخ اقتصاد) 

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.