×

رئیس کل دادگستری اردبیل خبر داد هیچ مساعدتی به محکومان مواد مخدر صنعتی نمی شود

رئیس کل دادگستری اردبیل خبر داد هیچ مساعدتی به محکومان مواد مخدر صنعتی نمی شود

رییس‌کل دادگستری اردبیل گفت هیچ مساعدت، اغماض و رأفتی در قبال مجرمان و محکومان مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی وجود ندارد غلامعلی رضایی با اشاره به خطر‌های بیشتر مواد مخدر صنعتی در مقایسه با موادمخدر سنتی، گفت برای حمل و نگهداری بیش از سی گرم مواد مخدر صنعتی، مجازات اعدام صادر می‌شود

رئیس-کل-دادگستری-اردبیل-خبر-داد-هیچ-مساعدتی-به-محکومان-مواد-مخدر-صنعتی-نمی-شود وکیل 

رییس‌کل دادگستری اردبیل گفت: هیچ مساعدت، اغماض و رأفتی در قبال مجرمان و محکومان مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی وجود ندارد.

غلامعلی رضایی با اشاره به خطر‌های بیشتر مواد مخدر صنعتی در مقایسه با موادمخدر سنتی، گفت: برای حمل و نگهداری بیش از سی گرم مواد مخدر صنعتی، مجازات اعدام صادر می‌شود. رییس‌کل دادگستری استان اردبیل همچنین با اشاره به اعدام نه نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در استان اردبیل طی چند روز گذشته، اظهار کرد: علاوه بر اجرای هجده حکم اعدام از دو سال پیش تاکنون، منتظر تایید نهایی حدود 22 حکم اعدام دیگر برای اجرا هستیم.

غلامعلی رضایی افزود: مصادره تمامی اموال قاچاقچیان و صدور احکام اعدام تا برچیده‌شدن کامل بساط سوداگران مرگ از استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اعلام رضایت اخیر اقشار مختلف استان اردبیل از دستگاه قضایی در پی اعدام‌های پی‌در‌پی سوداگران مرگ و بازتاب جهانی اقدام‌های دادگستری استان اردبیل در اجرای احکام اعدام قاچاقچیان مواد مخدر، گفت:عرصه در استان اردبیل برای قاچاقچیان تنگ‌ترشده و ناامن شدن اردبیل برای قاچاقچــــــیان، آنان را برای هرگـــونه تحرک و فعالیت در منطقه، بی رغبت و ترسان کرده است.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.