×

ابلاغ قانون آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

ابلاغ قانون آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

مدیرکل تنقیح قوانین معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری از ابلاغ قانون آیین دادرسی دیوان عدالت اداری از مجلس به رئیس جمهور خبرداد و گفت این قانون به زودی توسط رئیس جمهور امضا می‌‌شود

ابلاغ-قانون-آیین-دادرسی-دیوان-عدالت-اداری وکیل 

مدیرکل تنقیح قوانین معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری از ابلاغ قانون آیین دادرسی دیوان عدالت اداری از مجلس به رئیس جمهور خبرداد و گفت: این قانون به زودی توسط رئیس جمهور امضا می‌‌شود.

"عباسعلی رحیمی‌اصفهانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، از ابلاغ قانون "آیین دادرسی دیوان عدالت اداری" از مجلس به رئیس جمهور خبرداد و گفت: این قانون به زودی توسط رئیس جمهور ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از تغییرات اساسی قانون جدید نسبت به قانون قبلی آن است که در قانون جدید این حق را به شهروندان داده است که نسبت به رای خود در شعبه تجدیدنظر اعتراض کنند و همچنین نظارت قوه قضاییه بر قوه مجریه را کاملا تشریح کرده که روند جدیدی در این قانون ایجاد شده است.

مدیرکل تنقیح قوانین معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه قانون جدید آیین دادرسی در انتظار ابلاغ رئیس جمهور است تصریح کرد: یک هفته از ابلاغ قانون جدید دیوان عدالت اداری از سوی مجلس به دولت می‌گذرد که پس از ابلاغ رئیس جمهوری در روزنامه رسمی منتشر شده و پس از 15 روز لازم‌الاجراست.

رحیمی‌اصفهانی همچنین از انتشار و چاپ "مشروح قانون مجازات اسلامی جدید" خبر داد و خاطرنشان کرد: مشروح قانون مجازات اسلامی که یک کتاب بسیار ارزنده برای جامعه حقوقی محسوب می‌شود از هفته آینده در بازار عرضه خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.