×

هشدار پلیس فتا در مورد استفاده از خدمات بانکی در کافی نت ها

هشدار پلیس فتا در مورد استفاده از خدمات بانکی در کافی نت ها

به هیچ عنوان رمزهای بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورت استفاده از سیستم‌های مراکز خدماتی و مانند آن سریعا نسبت به تغییر رمزهای بانکی خود اقدام کنید

هشدار-پلیس-فتا-در-مورد-استفاده-از-خدمات-بانکی-در-کافی-نت-ها وکیل 

به هیچ عنوان رمزهای بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورت استفاده از سیستم‌های مراکز خدماتی و مانند آن سریعا نسبت به تغییر رمزهای بانکی خود اقدام کنید.

ایلنا: رئیس پلیس فتا غرب تهران گفت: در خریدهای اینترنتی که از مکانهای عمومی مانند کافی نت‌ها انجام می‌شود رمز خود را در اختیار متصدی قرار نداده و در صورت اجبار پس از گرفتن موجودی حساب در‌‌ همان لحظه نیز نسبت به تغییر رمز اقدام کنید.

به گزارش ایلنا، سرهنگ تراب نوراللهی در این باره گفت: باشکایت فردی مبنی بر برداشت وجه از حساب وی، ماموران اقدامات خود را برای شناسایی عامل برداشت آغاز کردند. در تحقیقات اولیه مشخص شد تمامی برداشت‌ها به صورت اینترنتی و برای پرداخت خرید کارت شارژ بوده است. پس از بررسی‌های تخصصی و فنی مشخص شد برداشت‌ها از کافی نتی در سطح شهر صورت گرفته است.

رییس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: براساس اظهارات شاکی مشخص شد وی چندی پیش برای ثبت نام اینترنتی به کافی نت رفته و اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار متصدی قرار داده که پس از احضار فرد مزبور و ارائه دلایل مستند، وی به برداشت وجه اعتراف کرد.

وی در پایان هشدار داد: به هیچ عنوان رمزهای بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورت استفاده از سیستم‌های مراکز خدماتی و مانند آن سریعا نسبت به تغییر رمزهای بانکی خود اقدام کنید.

منبع : ایلنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.