×

بررسی نقش و کارآیی تعلیم و تربیت انسان در نظریه اسلامی حقوق بشر

بررسی نقش و کارآیی تعلیم و تربیت انسان در نظریه اسلامی حقوق بشر

بررسی نقش و کارآیی تعلیم و تربیت انسان در نظریه اسلامی حقوق بشر

بررسی-نقش-و-کارآیی-تعلیم-و-تربیت-انسان-در-نظریه-اسلامی-حقوق-بشر

کمیسیون حقوق بشراسلامی برگزار می‌کند:
نشست علمی "بررسی نقش و کارآیی تعلیم و تربیت انسان در نظریه اسلامی حقوق بشر"   

آخرین نشست علمی "بررسی نقش و کارآیی تعلیم و تربیت انسان در نظریه اسلامی حقوق بشر" پنج‌شنبه 11 آذرماه 89 در محل دفتر کمیسیون حقوق بشر اسلامی در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی کمیسیون حقوق بشر اسلامی اعلام کرد:‌ در ادامه هماهنگی‌های انجام شده و بررسی پرسش‌های مربوط به نشست "بررسی نقش و کارآئی تعلیم و تربیت انسان در نظریه اسلامی حقوق بشر" از سوی صاحبنظران علوم تربیتی و فقهی حقوقی که طی پنج نشست جداگانه برگزار شد، نشست ششم و آخرین جلسه مربوط به بررسی موضوع علمی مورد اشاره، پنج شنبه این هفته در محل دفتر کمیسیون در قم برگزار خواهد شد.

در این نشست سوالات هفتم و هشتم تعیین شده برای بررسی ابعاد موضوع که به ارزیابی غایات تعلیم و تربیت و موازین حقوق بشر و نقش الگوهای تربیت شده مورد نظر اندیشه اسلامی در تحقق و پیشبرد حقوق انسانی و آثار مربوطه در ابعاد فردی و اجتماعی مربوط می‌شود، مورد بررسی کارشناسان حاضر در جلسه قرار خواهد گرفت.

سلسله نشست‌های ادواری اندیشه ورزی در حیطه اسلام و حقوق بشر با حضور فضلای حوزوی در موضوعات مختلف طی چهار سال اخیر مرتبا در دفتر کمیسیون حقوق یشر اسلامی در قم برگزار شده و حاصل آن واکاوی ابعاد مختلف اندیشه اسلامی در حیطه حقوق انسان ها و تعیین موضوعات جدید برای بررسی محققین و تقویت مطالعات بین رشته ای کارشناسان علوم اسلامی بوده است.

موضوع تعیین شده برای ایام ماه محرم "پیام‌ها و ظرفیت‌های قیام امام حسین (ع) برای پیشبرد حقوق بشر" است که در همین زمینه چندین نشست علمی در محل دفتر کمیسیون در قم و یا برخی مراکز دینی دیگر در قم توسط کمیسیون اجرا خواهد شد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.