×

تدوین آیین نامه اجرایی مربوط به نظام نیمه آزادی و آزادی مشروط

تدوین آیین نامه اجرایی مربوط به نظام نیمه آزادی و آزادی مشروط

رئیس سازمان زندان‌ها گفت آیین‌نامه اجرایی مواد مربوط به نظام نیمه آزادی و آزادی مشروط ظرف شش ماه از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون به وسیله سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور تهیه می‌شود

تدوین-آیین-نامه-اجرایی-مربوط-به-نظام-نیمه-آزادی-و-آزادی-مشروط وکیل 

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: آیین‌نامه اجرایی مواد مربوط به نظام نیمه آزادی و آزادی مشروط ظرف شش ماه از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون به وسیله سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور تهیه می‌شود.

غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندانها در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ماده 63 قانون مجازات اسلامی جدید اظهار داشت: آیین‌نامه اجرایی مواد مربوط به نظام نیمه آزادی و آزادی مشروط ظرف شش ماه از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون به وسیله سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور تهیه می‌شود.

وی ادامه داد: اولین جلسه با حضور کارشناسان از حوزه‌های مختلف برای تدوین این آیین‌نامه تشکیل شد چرا که غیر از بحث مراقبت الکترونیک در قانون مجازات اسلامی جدید تکلیفی به عنوان نظام نیمه آزادی و آزادی مشروط دیده شده که سازمان زندان‌ها در تلاش است این آیین‌نامه را ظرف مهلت قانونی به تصویب برساند.

رئیس سازمان زندان‌ها خاطرنشان کرد: سازمان زندان‌ها‌ بعد از تدوین این آیین‌نامه، آن را برای تصویب به رئیس قوه قضاییه ارسال کرده و قوه قضاییه بعد از تصویب به سراسر کشور ابلاغ می‌کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.