×

ایرادات شورای نگهبان از لایحه حمایت از خانواده و کودکان برطرف شده است

ایرادات شورای نگهبان از لایحه حمایت از خانواده و کودکان برطرف شده است

وزیر دادگستری با اشاره به اختلافات مجلس و شورای نگهبان در لایحه از حمایت از خانواده و کودکان گفت شورای نگهبان 14 ایراد به این لایحه وارد کرده بود که تقریبا تمام آنها برطرف شده است

ایرادات-شورای-نگهبان-از-لایحه-حمایت-از-خانواده-و-کودکان-برطرف-شده-است وکیل 

 وزیر دادگستری با اشاره به اختلافات مجلس و شورای نگهبان در لایحه از حمایت از خانواده و کودکان گفت: شورای نگهبان 14 ایراد به این لایحه وارد کرده بود که تقریبا تمام آنها برطرف شده است.

سیدمرتضی بختیاری وزیر دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره حمایت‌های قانونی وزارت دادگستری برای برطرف کردن مشکلات حقوقی حضانت کودکان بی‌سرپرست اظهار داشت: قوه قضائیه با کمک سازمان بهزیستی لایحه حمایت از خانواده و کودکان را تنظیم کرد که مرداد سال 90 به مجلس رفت و آبان همان سال اعلام وصول شد.

وی ادامه داد: مراحل نهایی این لایحه در حال طی شدن است، اختلافاتی بین مجلس و شورای نگهبان بود که شورای نگهبان تقریبا 14 ایراد به این لایحه وارد کرده بود. در حال حاضر تقریبا تمام ایرادات شورای نگهبان برطرف شده است.

بختیاری با بیان اینکه این لایحه بسیاری مشکلات مسئولان بهزیستی، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را برطرف می‌کند، در پاسخ به این سوال آیا لایحه دفاع از حقوق کودکان که در وزارت دادگستری در دست بررسی است شامل این کودکان هم می‌شود، گفت: این لایحه، لایحه‌ جامعی است که امیدواریم بتواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

خیرین 95 درصد خدمات ارائه شده در شیرخوارگاه آمنه را حمایت می‌کنند

به گزارش خبرنگاراجتماعی خبرگزاری تسنیم ،وزیر دادگستری گفت: 95 درصد مجموعه خدمات ارائه شده درشیرخوارگاه آمنه توسط خیرین حمایت می‌شود. سیدمرتضی بختیاری وزیر دادگستری پس از بازدید از شیرخوارگاه آمنه اظهار داشت: فعالیت در مراکزی مانند شیرخوارگاه آمنه توفیق بزرگی است که نصیب کارکنان این مراکز شده تا به هموطنان کمک کند

وی با تشکر از کمک خیرین به مراکزی مانند شیرخوارگاه آمنه گفت: طبق اعلام رئیس سازمان بهزیستی 95 درصد مجموعه خدمات ارائه شده در شیرخوارگاه آمنه توسط خیرین حمایت می‌شود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه ایرانیان در نوعدوستی سرآمد هستند، گفت: خیرینی که در این مسیر گام بر می‌دارند شامل لطف خداوند شده‌اند و بسیاری از اقدامات آنها انسان را واقعا تحت‌ تاثیر قرار می‌دهند. من شخصا شاهد اقدامات بسیار بزرگ تعدادی از خیرین عزیز بوده‌ام و به عنوان مثال در جریان ساخت بیمارستانی در اصفهان توسط خیرین ساخته شده بود این بیمارستان نیازمند دستگاهی بود که قیمت بالغ بر یک میلیارد تومان بود به همراه تعدادی از دوستان که دیدار یکی از خیرین که در بستر بیماری بود رفتیم  و بعد از مطرح کردن موضوع این خیر در همان لحظه یک میلیارد تومان را برای خرید این دستگاه پرداخت کرد

منبع : خبرگذاری تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.