×

ارسال الکترونیک خلاصه معاملات املاک فقط از طریق توکن

ارسال الکترونیک خلاصه معاملات املاک فقط از طریق توکن

ارسال الکترونیک خلاصه معاملات املاک توسط دفاتر اسناد رسمی از 13 مرداد ماه 92، صرفا از طریق توکن حاوی گواهی امضای الکترونیک سازمان ثبت میسر خواهد بود

ارسال-الکترونیک-خلاصه-معاملات-املاک-فقط-از-طریق-توکن وکیل 

ارسال الکترونیک خلاصه معاملات املاک توسط دفاتر اسناد رسمی از 13 مرداد ماه 92، صرفا از طریق توکن حاوی گواهی امضای الکترونیک سازمان ثبت میسر خواهد بود.

 از آن جا که مهلت صدور گواهی امضای الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ویژه سردفتران اسناد رسمی تا تاریخ 12 مرداد ماه سال جاری تمدید شده است، ارسال الکترونیک خلاصه معاملات املاک توسط دفاتر اسناد رسمی از روز 13 مرداد ماه فقط از طریق توکن حاوی گواهی امضای الکترونیک سازمان ثبت انجام خواهد شد.

مهلت اخذ گواهی امضای الکترونیکی ثبت برای دفاتر اسناد رسمی از 8 تا 31 تیر ماه تعیین شده بود و با درخواست کانون سردفتران و دفتریاران و تعدادی از دفاتر اسناد رسمی و با موافقت ریاست سازمان ثبت تا 12 مرداد ماه تمدید شد. سردفتران اسناد رسمی که تاکنون موفق به اخذ امضای الکترونیک ثبتی خود نشده‌اند فقط تا شنبه آینده به تاریخ 12 مرداد فرصت دارند به دفاتر معرفی شده مراجعه و نسبت به اخذ گواهی خود اقدام کنند.

بر این اساس طبق اعلام سازمان ثبت از تاریخ فوق‌الذکر دفاتر فاقد گواهی امضای الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قادر به استفاده از سامانه‌ها و خدمات الکترونیکی ثبتی نخواهند بود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.