×

بانک عامل فروش ارز مسافرتی مشخص شد

بانک عامل فروش ارز مسافرتی مشخص شد

بانک سامان با دریافت مجوزهای لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فروش ارز مسافرتی با نرخ اعلامی بانک مرکزی را ازطریق تمام شعب بانک در سراسر کشور آغاز کرد

بانک-عامل-فروش-ارز-مسافرتی-مشخص-شد

بانک سامان با دریافت مجوزهای لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فروش ارز مسافرتی با نرخ اعلامی بانک مرکزی را ازطریق تمام شعب بانک در سراسر کشور آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، فروش ارز مسافرتی در مجموع یک بار در سال و برای تمام مقاصد، به مسافران هوایی به میزان 300 دلار به نرخ مبادله‌ای صورت می‌گیرد.
 
متقاضیان خرید ارز مسافرتی می‌توانند سه تا هفت روز کاری قبل از پرواز، با همراه داشتن گذرنامه معتبر، بلیط کاغذی یا الکترونیکی مسافرت هوایی (یک‌سره یا دوسره و ممهور به مُهر آژانس هواپیمایی)، ویزای کشور مقصد (در‌صورت لزوم) و اصل فیش پرداخت عوارض خروج از کشور به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.
 
ارز مسافرتی خریداری شده از شعب بانک، در قبال رسید فروش ارز مسافرتی و مدارک شناسایی معتبر، در باجه بانک سامان در فرودگاه امام خمینی (ره) پس از گیت خروجی تحویل متقاضیان می‌شود.
 
همچنین فروش ارز مسافرتی به افرادی که در سال‌های قبل ارز مسافرتی دریافت کرده‌اند، اما مُهر خروج از کشور در گذرنامه آن‌ها درج نشده است، امکان‌پذیر نیست.
 
این گزارش می‌افزاید: ارایه خدمات برای خرید ارز مسافرتی، محدود به مشتریان بانک سامان نیست و تمام هموطنان می‌توانند از این خدمات بانکی بهره‌مند شوند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.