×

تودیع و معارفه دادستان نظامی تهران

تودیع و معارفه دادستان نظامی تهران

تودیع و معارفه دادستان نظامی تهران

تودیع-و-معارفه-دادستان-نظامی-تهران وکیل 

دادستان نظامی تهران:
هر حرکتی باید در چارچوب قانون باشد

دادستان نظامی تهران امر قضا را از سخت ترین امتحانات الهی برشمرد و بر لزوم حرکت در مدار قانون تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی تهران تصریح کرد: من دوبار در طول خدمت قضایی خود احساس سختی و سنگینی کردم. یکبار زمانی بود که اولین بار در کرمانشاه بر کرسی قضاوت نشستم و عرق سردی تمام بدنم را گرفت و دومین بار نیز پیشنهاد اخیر مبنی بر قبول دادستانی نظامی تهران بود منتها با مراجعه به آیات قرآن و مبانی دینی به یاد آوردم که انسان هر لحظه مورد امتحان قرار می‌گیرد.

وی با بیان این‌که هر حرکتی باید در چارچوب قانون باشد، افزود: از آنجا که کار ما سنگین است نیازمان به خودسازی بیشتر خواهد بود ضمن آنکه باید تداوم آموزش در کار داشته باشیم ضمن آنکه سرعت و سهولت در اجرای عدالت نیز جزو مطالبات مقام معظم رهبری از ما است.

بهرامی اظهار کرد: با وجود این‌که معاونت قضایی در دادسرای نظامی تهران ایجاد شده اما هنوز توقعاتی که از این معاونت می‌رود انجام نشده که ان شاالله با نظارت‌هایی که صورت خواهیم داد سعی می‌کنیم اقدامات مثبت حجت الاسلام و المسلمین شفیعی را به شکلی بهتر ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد شفیعی دادستان انتظامی قضات و دادستان سابق نظامی تهران نیز در این مراسم اظهار کرد: هدف من در دادسرای نظامی تهران کاری جز اجرای قانون، تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح، تحکیم مبانی نظم و انضباط و اجرای مقررات، آیین نامه‌ها و بخشنامه‌ها نبوده است و تا حد توان نیز سعی کرده‌ایم که در کنار خدمات صادقانه و بی شائبه همکاران خود در راستای رسیدن به این اهداف گام بردارم.

وی خدمت خود در سازمان قضایی نیروهای مسلح را جزو افتخاراتش برشمرد و با بیان این‌که جدایی از این مجموعه برایم رنج آور است، اظهار کرد: تکلیف ایجاب کرد که این سنگر را ترک کنم و برای انجام وظیفه به سنگر دیگری بروم لذا این امانت و ودیعه را به برادر بزرگوارم حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی می‌سپارم و امیدوارم که ایشان با همکاری همکاران خود در دادسرای نظامی تهران موفق و پیروز باشند.

به گزارش ایسنا، در انتهای این مراسم نیز لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به حجت الاسلام و المسلمین شفیعی دادستان سابق نظامی تهران و هم چنین حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی اعطا شد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.