×

دکتر رضا نور بها به دیار باقی شتافت

دکتر رضا نور بها به دیار باقی شتافت

دکتر رضا نوربها وکیل دادگستری و عضو سابق هیات مدیره کانون وکلای دادگستری و استاد دانشگاه به دیار باقی شتافت پیکر این استاد شریف سه شنبه 26 بهمن ساعت 8 از مقابل دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی تشییع می شود مجلس ختم آن مرحوم متعاقبا اعلام خواهد شد

دکتر-رضا-نور-بها-به-دیار-باقی-شتافت

دکتر رضا نوربها وکیل دادگستری و عضو سابق هیات مدیره کانون وکلای دادگستری و استاد دانشگاه به دیار باقی شتافت
پیکر این استاد شریف سه شنبه 26 بهمن ساعت 8 از مقابل دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی تشییع می شود. مجلس ختم آن مرحوم متعاقبا اعلام خواهد شد .
 
دکتر رضا نوربها حقوقدان برجسته و وکیل دادگستری و عضو سابق هیات مدیره کانون وکلای دادگستری که سال گذشته از دانشگاه شهید بهشتی بازنشسته شده بود، در اثر سکته دار فانی را وداع کرد.

 دکتر رضا نوربها در سال 1340وارد دانشکده حقوق دانشگاه تهران شده و پس از اخذ مدرک لیسانس قضایی در آزمون فوق‌لیسانس روان‌شناسی تکمیلی شرکت کرده و بالاخره در سال 1348پس از طی دوره کارآموزی قضایی، به استخدام دادگستری درمی‌آید.

 نوربها پس از کناره گیری از دادگستری، عازم فرانسه شده تا در دانشکده حقوق دانشگاه ''مون پلیه'' دوره فوق لیسانسD.E.A در رشته حقوق جزا و جرم شناسی را طی کند و سپس در دوره دکترای حقوق شرکت کرده و به طور همزمان دوره کار آموزی مرکز درمانی مجرمین پاریس را نیز طی کرده و با ارائه پایان‌نامه ''کوشش در زمینه روان درمانی مجرمین و تحقیق در زمینه علل تحولات زندان‌ها از مراکز تنبیه به مراکز درمانی'' موفق به دریافت دکترای حقوق جزا شده است.

 مرحوم دکتر رضا نوربها پس از بازگشت به ایران، در کنار وکالت دادگستری، به عضویت هئیت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی درآمد و به تدریس حقوق جزای عمومی، جرم شناسی و فلسفه حقوق جزا پرداخت. وی عضو کمیته برنامه‌ریزی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت علمی کمیته ارتقاء این دانشکده نیز بود.

 دکتر نوربها سال گذشته از دانشکده شهید بهشتی بازنشسته شد .

 پیکر این استاد سه شنبه 26 بهمن  ساعت 8از مقابل دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی تشییع می شود.

    

پست های مرتبط

نظرات (1)

  • آزاده1389-12-01 پاسخ

    تسلیت میگم.روحشون شاد.

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.