×

تبلیغات فروش خودروهای آمریکایی در ایران غیرقانونی است

تبلیغات فروش خودروهای آمریکایی در ایران غیرقانونی است

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت تبلیغات صورت گرفته در زمینه فروش خودروهای آمریکایی در ایران غیرقانونی بوده و مجوزی در این رابطه صادر نشده است

تبلیغات-فروش-خودروهای-آمریکایی-در-ایران-غیرقانونی-است وکیل 

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تبلیغات صورت گرفته در زمینه فروش خودروهای آمریکایی در ایران غیرقانونی بوده و مجوزی در این رابطه صادر نشده است.

رادمرد در اخبار 20:30 سیما اعلام کرد: شرکت مربوطه مجوزی برای واردات خودروهای آمریکایی به ایران نداشته و تبلیغاتش غیرقانونی است.

وی با بیان این‌که «در نامه‌ای به سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان اعلام کرده‌ایم که از این تبلیغات جلوگیری شود» خاطرنشان کرد: این شرکت از وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادهای قانونی مجوزی برای واردات این خودروها به ایران اخذ نکرده است.

وی تصریح کرد: بنابراین در شرایطی که مجوزی در این زمینه صادر نشده، هرگونه تبلیغات فروش خودروهای آمریکایی در ایران غیرقانونی محسوب می‌شود.

به گفته معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت مربوطه نه درخواستی برای واردات این خودروها به نهادهای قانونی مربوطه ارائه کرده و نه اقدام خاصی برای طی روال قانونی انجام داده است، بنابراین تبلیغات صورت گرفته در این زمینه کذب است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.