×

شنبه، دهمین نشست شورای حمایت از حقوق تالیف نشر

شنبه، دهمین نشست شورای حمایت از حقوق تالیف نشر

شنبه، دهمین نشست شورای حمایت از حقوق تالیف نشر

شنبه،-دهمین-نشست-شورای-حمایت-از-حقوق-تالیف-نشر وکیل 

دهمین نشست شورای حمایت از حقوق تالیف و نشر با موضوع بررسی برخی از کاستی‌ها و کمبودهای لایحه حمایت از قانون مالکیت فکری، صبح روز شنبه (هفتم اسفند ماه) برگزارشد.
رییس شورای حمایت از حقوق تالیف و نشر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در این نشست، مباحث کلی لایحه تبیین می‌شوند و ناشران در گفت‌وگو با دکتر سیدحسین شبیری، مولف لایحه حمایت قانون مالکیت فکری، تبصره‌های قانون را بررسی می‌کنند.

سیدعباس حسینی‌نیک افزود: در این نشست همچنین بخش حقوق نشر لایحه قانون حمایت از مالکیت فکری بررسی می‌شود.
وی با اشاره به حضور نمایندگان تشکل‌های مختلف نشر در این نشست، اظهار داشت: نمایندگان تشکل‌های نشر از جمله اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، انجمن ناشران کتاب دانشگاهی، انجمن ناشران کتاب آموزشی، انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان، انجمن ناشران بین‌الملل ایرانیان در این نشست حضور دارند.

دهمین نشست شورای حمایت از حقوق تالیف و نشر با موضوع بررسی بخش نشر لایحه قانون حمایت از مالکیت فکری روز دوشنبه، هفتم اسفند ماه، در دفتر مطالعات حقوقی برپا می‌شود.
شورای حمایت از حقوق تالیف و نشر، نهادی فراگیر به شمار می‌آید که به صورت مستقل و بر اساس برآیند تمام تشکل‌ها و دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف نشر و با هدف حمایت از حقوق مولفان و ناشران شکل گرفته است.

 

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.