×

پذیرش اینترنتی انواع درخواست تاسیس شرکت و موسسه غیر تجاری

پذیرش اینترنتی انواع درخواست تاسیس شرکت و موسسه غیر تجاری

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آغاز به کار پذیرش اینترنتی انواع درخواست تاسیس شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری از ابتدای شهریور ماه سال جاری خبر داد

پذیرش-اینترنتی-انواع-درخواست-تاسیس-شرکت-و-موسسه-غیر-تجاری

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آغاز به کار پذیرش اینترنتی انواع درخواست تاسیس شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری از ابتدای شهریور ماه سال جاری خبر داد.

 مرتضی ادب با اشاره به آغاز به کار پذیرش اینترنتی انواع درخواست تأسیس شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری از ابتدای شهریور ماه سال جاری، گفت: از این پس متقاضیان می‌توانند از طریق اینترنت و با مراجعه به آدرس اینترنتی http://irsherkat.ssaa.ir انواع درخواست تاسیس شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری را اعلام کنند.

وی با اشاره به این که این زیرسیستم مانند زیرسیستم پذیرش اینترنتی درخواست صورت‌جلسات تغییرات ضمن تسریع در امور، اثر قابل ملاحظه در کاهش سفرهای درون شهری ایجاد خواهد کرد، استانداردسازی انواع درخواست‌ها برای تاسیس شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری بر اساس فرمت‌های سریع و آسان پیش‌بینی شده در سامانه را از جمله مزایای اجرای این طرح برشمرد.

ادب افزود: اجرای تکالیف بند «56» قانون بودجه سال 1392، ممیزی سریع انواع درخواست‌ها، ساماندهی نظام اخذ مجوزهای قانونی و فهرست‌بندی آن‌ها و ساماندهی انواع مدارک مورد نیاز از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تسریع در انواع ثبت، تاسیس و زمینه‌سازی ارتقاء رتبه شروع کسب و کار و ایجاد ساختار راهنمای کامل خدمات گیرندگان را در پورتال تخصصی اداره کل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری به آدرس http://sherkat.ssaa.ir، از نتایج اجرای این طرح برشمرد که از جهات مختلف قابل توجه است.

وی گفت: بر همین اساس در سامانه پذیرش اینترنتی انواع صورتجلسات تغییرات که در مردادماه سال جاری شروع بکار کرده است، 7000 درخواست تغییرات که توسط متقاضی ارسال شده، پذیرش نهایی شده است.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: با در نظر گرفتن حداقل دو مراجعه حضوری برای ارائه هر درخواست تغییرات، با اجرای این طرح از ابتدای مرداد ماه سال جاری از 14 هزار سفر درون شهری جلوگیری شده و این تنها یک شاخص هزینه‌ای است و آثار گوناگون دیگری از جمله کمک به سلامت اداری، سرعت در انجام امور و رضایتمندی بیشتر مراجعین را نیز به همراه داشته است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.