×

درخواست اسکودا از وزیر دادگستری

درخواست اسکودا از وزیر دادگستری

رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری گفت تغییر فضای کدر دستگاه قضایی و مشارکت دادن نهادهای مردمی به ویزه کانونهای وکلا در توسعه کشور و دستگاه قضایی مهمترین خواسته اسکودا از وزیر دادگستری است

درخواست-اسکودا-از-وزیر-دادگستری

رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری گفت: تغییر فضای کدر دستگاه قضایی و مشارکت دادن نهادهای مردمی به ویزه کانونهای وکلا در توسعه کشور و دستگاه قضایی مهمترین خواسته اسکودا از وزیر دادگستری است.

علی مندنی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد انتخاب وزیردادگستری و خواسته های برجای مانده از دوره های قبل گفت: دولت تدبیر و امید با محوریت توجه به نهادهای مردمی آمد و حجت الاسلام روحانی هم بر این مهم که باید نهادهای مردمی در جامعه نقش داشته و مشارکت مردم در امور تقویت شود تاکید داشتند.

وی افزود: قطعا نظارت و دقت در امور دستگاه قضایی مهمترین خواسته از وزیردادگستری است. البته در این میان به انتخاب آقای پورمحمدی به دلیل تجربه و سابقه مدیریتی که دارد یقین داریم که می تواند فضای کدر فضای دستگاه قضا را شفاف تر کند.

رئیس اسکودا گفت: منظور از کدر بودن فضای دستگاه قضا ارتباطی با اقتدار این دستگاه در برخورد با جرایم ندارد. منظور این است که باید دستگاه قضا که مهمترین مرکز تظلم خواهی است باید امنیت لازم را برای همه شهروندان برای مراجعه به دستگاه قضایی فراهم کند.

مندنی پور گفت: دولت آقای روحانی پیشگام در احقاق حقوق مردم است و قطعا وزارت دادگستری با حضور آقای پورمحمدی تغییراتی خواهد داشت.

منبع : مهر

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.