×

قرارهای قضایی ضرب و جرح عمدی منتشر شد

قرارهای قضایی ضرب و جرح عمدی منتشر شد

قرارهای قضایی ضرب و جرح عمدی منتشر شد

قرارهای-قضایی-ضرب-و-جرح-عمدی-منتشر-شد

قرارهای قضایی ضرب و جرح عمدی منتشر شد

18 اسفند 1389 ساعت 14:00
چاپ نخست کتاب «ضرب و جرح عمدی (توصیف و تحلیل قرارهای قضایی)» اثر سید فاضل نوری به سفارش معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه، از سوی نشر راه نوین منتشر و روانه بازار نشر شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مطالب این کتاب با روش توصیف و تحلیل قرارهای قضایی مطابق شیوه‌نامه رای قضایی تدوین شده است.

در تولید این کتاب، نخست متن قرارهای قضایی به عنوان مبانی بحث آورده شده‌اند و ادامه کتاب به تحلیل محتوای متن توسط گروهی از متخصصان اختصاص دارد که تمامی نوآوری‌های مندرج در‌ آن بر پایه نظر‌های علمی در حوزه روانشناسی یادگیری فرایند‌های یاددهی یادگیری استوار است.

در این کتاب 10 قرار به همراه شیوه‌نامه ‌نقد، بررسی، تحلیل و توصیف قرارهای قضایی آورده شده‌اند. قرار منع تعقیب به لحاظ عدم کفایت دلایل اثباتی، قرار منع تعقیب به لحاظ عدم پیگیری شاکی، قرار منع تعقیب به لحاظ عدم کفایت دلیل بر انتساب بزه، قرار منع تعقیب به لحاظ نقد دلیل بر وقع بزه، قرار منع تعقیب به لحاظ عدم کفایت دلایل اثباتی پس از صدور قرار مجرمیت، قرار منع تعقیب صادره در دادگاه 1، قرار مجرمیت، قرار منع تعقیب صادره در دادگاه 2، قرار منع تعقیب صادره در دادگاه3 و قرار منع تعقیب صادره در دادگاه 4 در این کتاب گنجانده شده‌‌اند.

چاپ نخست کتاب«ضرب و جرح عمدی(توصیف و تحلیل قرارهای قضایی)» در شمارگان2000 نسخه 97 صفحه به قیمت23000 ریال از سوی نشر راه نوین منتشر و روانه بازار نشر شد.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.