×

یک مقام قضایی رویکرد ما حمایت از سرمایه گذاری در پرتو امنیت است

یک مقام قضایی رویکرد ما حمایت از سرمایه گذاری در پرتو امنیت است

رییس کل دادگستری استان البرز، امنیت را مهمترین عامل توسعه دانست و گفت رویکرد قوه قضائیه حمایت از سرمایه‌گذاری در پرتو امنیت، تسریع در رسیدگی و مرتفع ساختن موانع تولید و توسعه است

یک-مقام-قضایی-رویکرد-ما-حمایت-از-سرمایه-گذاری-در-پرتو-امنیت-است وکیل 

رییس کل دادگستری استان البرز، امنیت را مهمترین عامل توسعه دانست و گفت: رویکرد قوه قضائیه حمایت از سرمایه‌گذاری در پرتو امنیت، تسریع در رسیدگی و مرتفع ساختن موانع تولید و توسعه است.

 صادق مهدوی‌راد در کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری و صنعت البرز، اظهار کرد: نخبگان صنعت در جهت توسعه و شکوفایی صنعت تلاش مجدانه می‌کنند و خداوند هم به تلاشگران پاداش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای این که توسعه محقق شود باید صاحبان صنایع مشکلات خود را به موقع به دادگستری اطلاع دهند و ادارات حقوقی خود را موظف کنند دلسوزانه و متعهدانه پرونده‌ها را پیگیری کنند.

مهدوی‌راد خاطرنشان کرد: دادگستری برای رسیدگی تخصصی به این امر، شعب ویژه تعیین و قضات باتجربه را انتخاب کرده است که قضات تعیین شده باید به حساسیت قوانین و مقررات بازرگانی، صنعت و معدن واقف باشند و نگاه آن‌ها نباید صرفاً قضایی و بدون انعطاف باشد.

وی ادامه داد: در توقیف اموال نباید اموالی توقیف شود که چرخ کارخانه از کار بیفتد ولی محصول قابل توقیف است. در اجرای طرح‌های ملی و مصوب و در اجرای قانون تملیک، دادگستری با وقوف به حساسیت امر و لزوم اجرای قانون از اعزام نماینده و همکاری در چارچوب مقررات دریغ نخواهد کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.