×

سایت آموزش مجازی سازمان پزشکی قانونی راه اندازی شد

سایت آموزش مجازی سازمان پزشکی قانونی راه اندازی شد

مدیرکل امور آموزشی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت به همت معاونت آموزشی و پژوهشی، سایت آموزش مجازی سازمان پزشکی قانونی کشور به منظور تسهیل در ارائه آموزش از راه دور راه‌اندازی شد

سایت-آموزش-مجازی-سازمان-پزشکی-قانونی-راه-اندازی-شد

مدیرکل امور آموزشی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: به همت معاونت آموزشی و پژوهشی، سایت آموزش مجازی سازمان پزشکی قانونی کشور به منظور تسهیل در ارائه آموزش از راه دور راه‌اندازی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر مسعود قادی پاشا با بیان این مطلب افزود: میسر نبودن امکان حضور پزشکان کارآموز به دلایل مختلف در تمامی کلاس های تئوری کارآموزان (در قطب های آموزشی) موجب کندی روند طی دوره و مانع پیشرفت آموزشی می شد که با راه اندازی سایت آموزش مجازی این مشکل مرتفع می شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه آموزشی کلاس تئوری به مدت دوهفته در قطب های آموزشی برگزار می‌شد اما هم اکنون کارآموز می تواند در مرکز استان خود و یا حتی در صورت داشتن امکانات لازم در منزل، دوره آموزشی را بگذراند که این مقدار از کل دوره (10 هفته) در قطب آموزشی کاسته خواهد شد.

به گفته وی استفاده از این سایت با دریافت کد کاربری و رمز عبور از واحد آموزش سازمان و ورود به سایت آموزش مجازی به نشانی (www.elearning-lmo.ir/moodle) امکان پذیر است؛ البته کارآموزان در صفحه اصلی سایت سازمان (www.lmo.ir) در بخش صفحات برگزیده می تواند لینک این صفحه را بیابند.

مدیرکل امور آموزشی سازمان با اشاره به چگونگی بهره مندی از امکانات آموزشی این سایت اظهار داشت: کارآموز به مدت دوهفته فرصت دارد از 20 محتوای آموزشی و منابع درسی که بر روی سایت موجود است استفاده کرده و در زمان آزمــون که به مـدت دو روز است در امتحان شرکت و با کسب حد نصاب نمره 14، دوره تئوری خود را طی کند.

دکتر قادی پاشا یادآور شد: معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان در نظر دارد تعدادی از دوره های آموزشی و سمینارهای علمی را که به صورت مکرر مورد نیاز سازمان است به صورت مجازی ارائه دهد که تاکنون در این زمینه موفق به تهیه 41 محتوای آموزشی شده است.

منبع : سازمان پزشکی

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.