×

طرح صادرات محصولات زندانیان به خارج از کشور

طرح صادرات محصولات زندانیان به خارج از کشور

یک وکیل دادگستری گفت طرح برای من- برای تو و صادرات محصولات زندانیان به خارج از کشور، فرصت مغتنمی برای حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان پس از آزادی آنها از حبس است

طرح-صادرات-محصولات-زندانیان-به-خارج-از-کشور

یک وکیل دادگستری گفت: طرح "برای من- برای تو" و صادرات محصولات زندانیان به خارج از کشور، فرصت مغتنمی برای حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان پس از آزادی آنها از حبس است.

"بهمن کشاورز"  با اشاره به طرح "برای من -برای تو" و صادرات محصولات زندانیان به خارج از کشور است، گفت: این طرح چنانچه سیستماتیک شود، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.
 
وی ادامه داد: اجرای این طرح در راستای کمک‌های مالی به زندانیان و خانواده‌های آن‌ها و به خصوص زندانیانی که از حمایت مالی بی‌بهره‌اند، بسیار مثمر ثمر واقع خواهد بود.
 
کشاورز اظهار داشت: مصداق کار زندانیان در طرح "برای من -برای تو" چنانچه اجباری نباشد، به طور مثال همانند کار یک کارگر در کارخانه و به همان اندازه دستمزد دریافت کنند، قطعا اثرات سازنده‌ای برای زندانیان خواهد داشت.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در داخل زندان‌ها و همچنین در جوار آن‌ها کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و مزارعی تعبیه شده تا زندانیان بتوانند در این مکان‌ها به یادگیری حرفه‌های مختلف بپردازند.

گفتنی است؛ طرح "برای من برای تو" محصولات زندانیان اعم از تولیدات شتر، شترمرغ، میگو، ماهی، کیف و کفش، پوشاک، فرش و... برای خرید عموم عرضه می‌شود و پرورش آبزیان، شترمرغ، شتر، دام، زنبورعسل، میگو، تولید پوشاک و کفش بخشی از تولیدات و فعالیت‌های اقتصادی زندانیان در این سال‌ها بوده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.