×

بخش های نظارتی چشم و گوش هایی امین و موثق هستند

بخش های نظارتی چشم و گوش هایی امین و موثق هستند

مدیرکل امور مالی و ذی‌حسابی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت توجه به قوانین و مقررات مالی باعث سلامت دستگاه و عدم رعایت آن‌ها باعث وارد شدن آسیب به مجموعه‌های بالاتر می‌شود

بخش-های-نظارتی-چشم-و-گوش-هایی-امین-و-موثق-هستند

مدیرکل امور مالی و ذی‌حسابی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: توجه به قوانین و مقررات مالی باعث سلامت دستگاه و عدم رعایت آن‌ها باعث وارد شدن آسیب به مجموعه‌های بالاتر می‌شود.

 علی معافی در جلسه فصلی اداره کل امور مالی و ذی‌حسابی سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به نقش دستگاه‌های نظارتی در تسریع رسیدن به اهداف و از بین رفتن سئوالات، ابهامات و اتهامات، تصریح کرد: به دلیل پیچیدگی فعالیت‌های مالی گاهی ابهاماتی به وجود می‌آید که زمینه‌های ایجاد چالش را فراهم می‌کند، اما تعامل و ارتباط با دستگاه‌های نظارتی موجب کم شدن این اشکالات می‌شود.

وی افزود: اگر ما اطلاعات دقیق را در اختیار مجموعه‌های نظارتی بگذاریم قبل از اینکه مورد سئوال واقع شویم این مجموعه‌ها خود پاسخگوی سئوالات خواهند بود.

مدیرکل امور مالی و ذی‌حسابی سازمان قضایی نیروهای مسلح بخش‌های نظارتی را چشم‌ و گوش‌هایی امین و موثق نامید و افزود: آنچه را ما نمی‌بینیم و نمی‌شنویم بخش‌های نظارتی می‌بینند و می‌شنوند و زبان ناطق و راستگو هستند و آنچه را که می‌بینند به دیگران بازگو می‌کنند.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان امور مالی و ذی‌حسابی سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: این قشر زحمت‌کش و خدوم امین و رازدار مجموعه هستند و تمام توان خویش را در خدمت به سازمان به‌کار می‌گیرند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.