×

نرم افزار پابندهای الکترونیکی را مهندسین ایرانی نوشته اند

نرم افزار پابندهای الکترونیکی را مهندسین ایرانی نوشته اند

رئیس سازمان‌ زندان‌ها با اشاره به این مطلب که نرم افزار کنترل پابندهای الکترونیک توسط فرزندان ایران اسلامی نوشته شده است، گفت تیمی از ایران به کشور سازنده خواهد رفت تا در جریان فرآیند تولید قرار گیرد

نرم-افزار-پابندهای-الکترونیکی-را-مهندسین-ایرانی-نوشته-اند وکیل 

رئیس سازمان‌ زندان‌ها با اشاره به این مطلب که نرم افزار کنترل پابندهای الکترونیک توسط فرزندان ایران اسلامی نوشته شده است، گفت: تیمی از ایران به کشور سازنده خواهد رفت تا در جریان فرآیند تولید قرار گیرد.

به گزارش رساله حقوق به نقل از فارس،غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تربیتی درباره سرنوشت اجرای طرح پابندهای الکترونیک گفت: محموله‌ای که قرار است وارد کشور شود شامل پابندها، تجهیزات اطاق سرور و همچنین مانیتورینگ است.

وی افزود: بعد از رسیدن محموله همکاران ما فعالیت‌های مربوط به نصب سرور و نصب نرم‌افزار و و لینک شدن هر کدام از این پابندها با مجموعه را آغاز خواهند کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: فعال کردن این سیستم زمانی را می‌طلبد هرچند که دوستانی که قرار است محموله را بیاروند نصب و راه‌اندازی آن را به ما وعده داده‌اند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: طرف قرار داد به ما پیشنهاد داده است تا تیمی از ایران به کشور سازنده پابندها بروند تا هم در جریان فرآیند تولید و هم در جریان جزئیات به کارگیری آن قرار گیرند.

وی که در سفر به سر می‌برد گفت: به محض بازگشت به تهران از قوه قضاییه پیگیر مجوز خواهیم شد تا یک تیم 5 نفره به کشور سازنده بروند تا موفقیت بیشتری شامل حال ما بشود.

اسماعیلی درباره زندانیانی که قرار است در فاز اول بهره برداری از پابندها در این طرح شرکت داده شوند افزود: ما 2 موضوع داریم یکی خود سازمان زندان‌ها است که به عنوان سازمان خودمان بنایمان این است که برویم به سراغ کسانی که به مرخصی میفرستیم و به کارگاه‌های بیرون از زندان می‌روند و دوم بخشی دیگر مربوط به خود مقامات قضایی هستند که می‌توانند در صدور احکامشان از این پابندها استفاده کنند.

رئیس سازمان زندان‌ها خطاب به قضات گفت: البته درخواستمان از قضات این است که در صدور احکام به محدودیت تعداد پابندها نیز توجه کرده و ما را یاری کنند.

پیش از این اسماعیلی در حاشیه سفر رئیس قوه قضاییه به استان اذربایجان غربی عنوان کرده بود که محموله پابندهای الکترونیک قرار است تا پایان مهرماه امسال به داخل کشور برسد.

منبع : رساله حقوق

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.