×

تزریق آمپول مرگ در قلب جنین، کلینیک هایی که اندام جنین را فریز می کنند

تزریق آمپول مرگ در قلب جنین، کلینیک هایی که اندام جنین را فریز می کنند

طرفداران زندگی بر این باورند که اگر مردم به این باور برسد که جنین ها انسان هایی زنده هستند، سقط جنین پایان خواهد یافت بنابراین دلیل رها شدن نوزادان در سطلهای زباله چیست؟

تزریق-آمپول-مرگ-در-قلب-جنین،-کلینیک-هایی-که-اندام-جنین-را-فریز-می-کنند وکیل 

 طرفداران زندگی بر این باورند که اگر مردم به این باور برسد که جنین ها انسان هایی زنده هستند، سقط جنین پایان خواهد یافت. بنابراین دلیل رها شدن نوزادان در سطلهای زباله چیست؟

 رواج و عادی شدن روابط غیراخلاقی بین جوانان و حتی نوجوانان و کودکان در جوامع غربی، آثار و تبعات مخرب و حتی در مواردی وحشتناک به دنبال دارد.

فسادهای گسترده اخلاقی، گسست شدید نهاد خانواده، بروز روز افزون بیماری‌های مختلف تنها نمونه‌ای از نتایج بسط آزادی‌های بی حد و حصری که بعضا حتی صدای اعتراض کسانی که خواستار این آزادی‌ها بودند را هم درآورده است و جالب اینجاست که این جوامع با وجود اذعان و اشراف به مشکلات چنین تفکراتی، به جای مقابله و توقف این سیاست‌ها، سعی می‌کنند با تزریق فرهنگ‌ها، کشورهای دیگر را هم به این منجلاب بکشانند.

سقط جنین که در سالیان دور، ناشی از بیماری‌های ناشناخته یا در سال‌های اخیر به دنبال استفاده آمریکا از بمب‌های شیمیایی در جنگ با برخی کشورها افزایش یافته بود، این روزها به موضوعی عادی تبدیل شده است.

جسد نوزادی در کیف نوجوان 17 ساله ای،که مظنون به دزدی بود، در فروشگاه البسه زنانه " ویکتوریا سیکرت" ایالت منهاتان آمریکا کشف شد. بنابر گزارشهای پلیس، بر خلاف ادعاهای این نوجوان، کودک سالم و زنده متولد شده بود، ولی پس از تولد بر اثر خفگی از دنیا رفته است!

اینگونه حوادث به طور مداوم در کشورهای مختلف جهان رخ می دهد و تنها دلیل رسانه ای شدن این مورد به خصوص،رخ دادن آن در فروشگته مشهور ویکتوریا سیکرت بوده است.

نگاهی به لیستی که در ذیل آمده است بیندازید...لیستی از تکان دهنده ترین حوادثی که در طی 8 ماه اخیر رخ داده است.

17 اکتبر- دختر 17 ساله ای در فروشگاه ویکتوریا سیکرت دستگیر شد.در کیف این نوجوان 17 ساله، که مظنون به دزدی بود، جسد نوزادی پیدا شد که یک روز قبل توسط او به دنیا آمده بود.

11 اکتبر- نوزاد آغشته به خونی در خیابان کویین نیویورک کشف شد. این نوزاد که هنوز بخشی از بند نافش را بر شکم داشت و در حیات پشتی خانه ای رها شده بود، زنده ماند.

19 سبتامبر- جسد نوزادی در میان زباله های یورک شایر انگلیس کشف شد.

28 آگوست- زنی نوزاد خود را در سرویس بهداشتی کافه ای به دنیا آورده، سپسآن را در داخل سیفون مخفی کرد. کودک توسط صاحب کافه کشف شد.

7 آگوست- نوزادی در سرویس بهداشتی بیمارستانی واقع در تگزاس کشف شد.

9 جولای- پلیس جسد نوزادی را در میان بوته های پارکی در شهر روزویل کالیفرنیا پیدا کرد.

21 ژوئن- جسد نوزادی در مخزن زباله های خشک کارخانه دفع زباله ای در شمال مونترال پیدا شد.

21 ژوئن- جسد نوزادی در سطل زباله ای در شهر اویلال کالیفرنیا پیدا شد.

20 ژوئن-  یک زن عراقی الاصل انگلیسی محکوم به بد رفتاری با نوزاد خود شد. او نوزاد خود را در کیسه زباله ای قرار داده بود، سپس کیسه را در مجرای زباله ای با ارتفاع 15 متری پرتاب کرده بود.

14 ژوئن- دستان کوچکی در یک کیسه زباله توجه راننده کامیون زباله ای را در تایلند به خود جلب کرد. بادکنکی به گلوی این نوزاد بسته شده بود.

12 ژوئن- زنی به نام بریتانی کول در شهر التمیر ایالت آرکانساس آمریکا به جرم دفن کردن نوزاد پسرش در سطل زباله دستگیر شد. به گقته این زن، او از پرستاری کودکش خسته شده بود و دیگر تحمل او را نداشت.

5 ژوئن- یک شهروند 27 ساله ویرجینیا، خانم رابینسون، پس از تولد دخترش در یک سرویس بهداشتی، آن را در کیسه ای گذاشته و در سطل زباله قرار داده بود.

4 ژوئن- نوزاد نارسی در تایلند توسط سگی در یک سطل زباله کشف شد. نوزاد که در کیسه سفیدی قرار داده شده بود، جان سالم به در برد.

30 می- پلیس نوجوان کانزاسی را، که نوزاد خود را در سطل زباله انداخته بود،تبرئه کرد. به گفته مادر نوزاد، نوزاد مرده به دنیا آمده بود!

27 می- آتش نشانها در جین هوای چین، نوزادی را که در لوله فاضلاب گیر کرده بود نجات دادند. مادر نوزاد اظهار کرد که پس از تولد نوزاد در سرویس بهداشتی، نوزاد به طور اتفاقی در چاه فاضلاب افتاد. گزارشها مبنی بر آن است که مادر نوزاد، بارداری اش را پنهان کرده بود، چرا که بنابر قوانین تک فرزندی چین، این نوزاد غیر قانونی محسوب می شد.

2 می- شرلی لافلور 19 ساله، از پنسیلوانیا، که به گفته شاهدان سعی داشت نوزاد خود را در چاه فاضلاب مدرسه اش بیاندازد، دستگیر شد. او که موفق به این کار نشده بود نوزادش را در سطل زباله انداخته بود.

همچنین 10 دسامبر 2012- نوزاد تازه متولد شده ای، در تسمه نقاله یک وسیله تفکیک زباله در شهر لاپونت کالیفرنیا کشف شد.

ماه گذشته، یک خادم کلیسای کاتولیک اظهار کرد که اتفاقات اخیر نشان دهنده بازگشت عادت کافر مآبانه قدیمی ، "بی بند وباری" است، والدین فرزندان نامشروع و ناخواسته خود را بر روی تخته سنگ ها رها می کردند تا بمیرند.

او در ادامه افزود: گسترش فرهنگ سقط جنین موجب بازگشتن سنتهای قدیمی و افزایش دور انداخته شدن نوزادان توسط والدین در ماههای اخیر شده است. با این تفاوت که کیسه ها و سطلهای زباله جایگزین تخته سنگها شده اند. در درمانگاههای سقط جنین به نوزادان به منزله زباله می نگرند.

به مثالهای دیگری از این دست توجه کنید:

28 می 2013- گزارشات رسیده از چین حاکی از آن است که مادری که 8 ماهه باردار بود توسط مقامات چینی مجبور به سقط جنین شد. آنها سپس نوزاد او را در سطل زباله انداختند.

14 می 2013-  سه کارگر سابق یک کلینیک سقط جنین در تگزاس اعتراف کردند که برخی از نوزادان به علت سقط جنین های دیرتر از موعد، زنده به دنیا می آمدند و سپس توسط کارمندان این مرکز خفه و یا کشته می شدند.

13 می 2013- کرمیت گوسنل به کشتن سه نوزاد که به علت سقط جنین ناموفق زنده به دنیا آمده بودند محکوم شد. کارمندان سابق او اظهار کردند که صدها کودک بدین طریق در کلینیک آنها کشته شده اند. آنها همچنین معترف شدند که اندامهای برخی از نوزادان در داخل کیسه هایی در فریزر انبار شدند!

8 می 2013- "جنبش زندگی"، مخالفین سقط جنین، فیلمی را از متخصص معروف سقط جنین ، لوری کارهات، منتشر کرد که در این فیلم لوری کارهات در حال شرح فرایند سقط جنین به زن مراجعه کننده بود. او به مراجعه کننده می گفت: " پس از سقط جنین، نوزاد شما همانند یک تکه گوشت در داخل دیگ خواهد بود."

29 آوریل 2013- " جنبش زندگی" فیلمی را منتشر کرد که در آن یک کارمند مرکز سقط جنین به زن مراجعه کننده می گفت: " اگرنوزاد، پس از سقط جنین، زنده متولد شد، آن را در کیسه ای قرار داده و در سطل زباله بیانداز."

19 آوریل 2013- کارمند سابق مرکز سقط جنین کرمیت گونسل اعتراف کرد که یکی از نوزادان سقط شده، زنده و کامل در به دنیا آمد.

مثالهای تاسف برانگیزی که در بالا آمده اند، تنها بیان کننده لایه های سطحی  صنعت سقط جنین است. مرکز سقط جنین گونسل، در برگیرنده صدها نوزادی است که پس از زنده دنیا آمدنشان در کیسه های زباله قرار گرفته و دور انداخته شده اند.

عضو سابق شورای شهر سیاتل، جودی نیکاسترو، اخیرا درمقاله ای در نیویورک تایمز در مورد سقط جنین خود نوشته است که از سقط جنین دیر هنگام نوزادش و از اینکه پسرش در " جایی گرم و دوست داشتنی" مرده است خوشحال و راضی است. جودی نیکاسترو، در این مقاله به شرح چگونگی پایان یافتن زندگی پسرش با تزریق یک آمپول به قلب او پرداخته است.

طرفداران زندگی بر این باورند که اگر مردم به این باور برسد که جنین ها انسان هایی زنده هستند، سقط جنین پایان خواهد یافت. بنابراین دلیل رها شدن نوزادان در سطلهای زباله چیست؟ آیا دلیلش این است که قوانین، سیاست مداران و دکترهای متخصص موافق کشتن نوزادان و زباله پنداشتن آنها هستند؟

این موارد، تنها نمونه‌های اندکی از پدیده سقط جنین و تولد نوزادان نامشروع در غرب است و همانطور که اشاره شد بسیاری از مسئولان این کشورها نیز رواج این پدیده را پذیرفته‌اند.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

نظرات (1)

  • زهرا1392-08-06 پاسخ

    خیلی وحشتناکه واقعا متاثر شدم

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.