×

موسی‌پور و ذاکراصفهانی به عنوان استانداران قم و اصفهان منصوب شدند

موسی‌پور و ذاکراصفهانی به عنوان استانداران قم و اصفهان منصوب شدند

موسی‌پور و ذاکراصفهانی به عنوان استانداران قم و اصفهان منصوب شدند

موسی‌پور-و-ذاکراصفهانی-به-عنوان-استانداران-قم-و-اصفهان-منصوب-شدند وکیل 

بنا به پیشنهاد وزارت کشور و تصویب هیات دولت در جلسه‌ بعدازظهر امروز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موسی‌پور به عنوان استاندار قم منصوب شد. حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور با بیان این مطلب به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: همچنین در جلسه‌ی امروز بعدازظهر هیات دولت علیرضا ذاکراصفهانی به عنوان استاندار اصفهان تعیین شد. درباره انتصاب استانداران اصفهان و قم اخیرا گمانه‌زنی‌هایی ازسوی برخی رسانه‌ها شکل گرفت که از جمله اسامی متعددی که به آن اشاره شد، محمدحسین موسی‌پور برای استانداری قم و علیرضا ذاکر اصفهانی برای استانداری اصفهان بودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) این گمانه‌زنی‌ها با اظهارات محمدی‌فر معاون پارلمانی وزارت کشور به قطعیت نزدیک‌تر شد؛ چراکه او روز یکشنبه در جمع خبرنگاران پارلمانی با تاکید بر این‌که " دولت قصد تغییرات گسترده در خصوص استانداران را ندارد" گفت: فقط استاندار اصفهان به دلیل این‌که استاندار سابق آن به عنوان وزیر دادگستری انتخاب شده تغییر می‌کند که یکی از این گزینه‌ها، آقای ذاکراصفهانی است و برای تصدی پست استاندار قم نیز آقای موسی‌پور معرفی شده‌اند.

پیش از این بحث رفتن موسی‌پور از وزارت کشور را برخی سایت و روزنامه‌ها مطرح کرده بودند که این امر با برگزاری مراسم تودیع او قطعیت یافت. علیرضا ذاکراصفهانی نیز که معاون پارلمانی وزیر کشور از احتمال انتصاب او در استانداری اصفهان خبر داده است، پیش از این رییس‌ مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری بود و نمایندگان استان اصفهان از استاندار شدن وی در استانشان اسقبال می‌کنند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.