×

کاهش مصوبات خلاف قانون در 100 روز گذشته

کاهش مصوبات خلاف قانون در 100 روز گذشته

رییس دیوان عدالت اداری از کاهش مصوبات خلاف قانون دستگاه ها و نهادهای دولتی در 100 روز گذشته از استقرار دولت یازدهم خبر داد

کاهش-مصوبات-خلاف-قانون-در-100-روز-گذشته

رییس دیوان عدالت اداری از کاهش مصوبات خلاف قانون دستگاه ها و نهادهای دولتی در 100 روز گذشته از استقرار دولت یازدهم خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین «محمد جعفر منتظری» افزود: خوشبختانه از زمانی که دولت یازدهم مستقر شده است خلاف قانون هایی که قبلا وجود داشت، کاهش یافته است.

رییس دیوان عدالت اداری اضافه کرد: در دولت قبلی به طور مرتب مصوبه های دستگاه ها و نهادهای دولتی مورد شکایت قرار می گرفت و مغایر با قانون اعلام می شد که این مساله در 100 روز گذشته از استقرار دولت یازدهم بسیار کمتر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: در راستای تعامل بیشتر با دولت، هفته آینده نیز جلسه ای با معاونت حقوقی ریاست جمهوری خواهیم داشت.

به گفته رییس دیوان عدالت اداری در این جلسه ضمن تعیین سیاست های کاری، درباره برگزاری جلسه با معاونین حقوقی وزارتحانه ها و نهادهای دولتی برای کاهش بیشتر شکایت ها تصمیم گیری خواهد شد.

این مقام مسئول در دستگاه قضایی تاکید کرد: خوشبختانه رویکرد دولت یازدهم، قانون مداری است که امیدواریم این مساله در نهادها و دستگاه های دولتی نیز نهادینه شود و بیش از پیش شاهد کاهش شکایت ها از دستگاه های دولتی باشیم./

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.