×

امسال آخرین مهلت شرکت در آزمون وکالت برای کارآموزانی که در دوره های قبل پذیرفته شده اند

امسال آخرین مهلت شرکت در آزمون وکالت برای کارآموزانی که در دوره های قبل پذیرفته شده اند

رئیس منتخب اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت امسال آخرین مهلت شرکت در آزمون وکالت برای کارآموزانی بود که در دوره‌های قبلی پذیرفته شده‌اند

امسال-آخرین-مهلت-شرکت-در-آزمون-وکالت-برای-کارآموزانی-که-در-دوره-های-قبل-پذیرفته-شده-اند وکیل 

 رئیس منتخب اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت: امسال آخرین مهلت شرکت در آزمون وکالت برای کارآموزانی بود که در دوره‌های قبلی پذیرفته شده‌اند.

بهمن کشاورز، رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: آزمون وکالت سال 92 در 23 کانون وکلای کشور اعم از کانون وکلای دادگستری مرکز، آذربایجان شرقی، فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، آذربایجان غربی، مازندران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گیلان، قزوین، خوزستان، کرمانشاه و ایلام، همدان ، قم، کردستان، گلستان، اردبیل، مرکزی، بوشهر، زنجان، لرستان، کرمان، البرز و چهارمحال و بختیاری به صورت همزمان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال هر کانونی به تعداد مورد نیاز و با توجه به موارد اعلام شده در آگهی آزمون، کارآموز وکالت می‌پذیرد، ادامه داد: هر سال کارآموزانی که در گذشته قبول شدند نیز می‌توانند همراه دیگران شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت شرکت‌ کنند ولی مطرح شده است که امسال آخرین سال شرکت کارآموزان وکالت در این آزمون است و اتحادیه بر این امر مصر است.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) افزود: امتیاز فوق برای کارآموزان قبول شده وکالت، به دلیل این است که بتوانند از امتیاز بهتری برخوردار و با کسب نمرات بهتر قبول شوند.

کشاورز با بیان اینکه هنوز تصدی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) را بر عهده نگرفته‌ام و هفتم دی به رسمیت فعالیت خود را در اسکودا آغاز خواهم کرد، افزود: برای اینکه حق دیگران نیز ضایع نشود برای انتخاب این کارآموزان از ذخیره استفاده می‌شود.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.