×

همرا داشتن تجهیزات ایمنی و معاینه فنی خط قرمز پلیس در زمستان

همرا داشتن تجهیزات ایمنی و معاینه فنی خط قرمز پلیس در زمستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به اجرای طرح زمستانه در جاده‌های کشور گفت همراه داشتن تجهیزات ایمنی مانند زنجیر چرخ و دارا بودن معاینه فنی، خط قرمز پلیس در این مدت خواهد بود

همرا-داشتن-تجهیزات-ایمنی-و-معاینه-فنی-خط-قرمز-پلیس-در-زمستان وکیل 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به اجرای طرح زمستانه در جاده‌های کشور گفت: همراه داشتن تجهیزات ایمنی مانند زنجیر چرخ و دارا بودن معاینه فنی، خط قرمز پلیس در این مدت خواهد بود.

سردار اسکندر مؤمنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح زمستانه نظارت بر جاده‌های کشور از 15 آذرماه آغاز و تا 15 اسفند ادامه خواهد داشت، گفت: در این مدت همراه داشتن تجهیزات ایمنی مانند زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی و تغذیه مناسب به همراه معاینه فنی از خطوط قرمز پلیس است که به هیچ وجه از آن کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد: به طور یقین به خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی و معاینه فنی باشند از مبداء اجازه تردد نخواهیم داد.

مؤمنی با اشاره به افزایش 8.5 درصدی ظرفیت و امکانات اجرای طرح زمستانه نسبت به سال گذشته، گفت: امروز دستور العمل مشترکی میان رؤسای دستگاه‌های راهداری، اورژانس، هلال‌احمر و راهنمایی و رانندگی به امضاء رسید که مطابق آن همه دستگاه‌ها به صورت مشترک در طرح زمستانه انجام وظیفه خواهند کرد.

وی در مورد نظارت بر عملکرد خودروها در بخش حمل و نقل عمومی گفت: سخت‌گیری‌ها قطعاً در این حوزه بیشتر است و ما همانطور که قبلاً نیز اعلام کردیم در صورت وجود یک مورد تصادف فوتی یا جرحی پروانه راننده متخلف را باطل می‌کنیم.

مؤمنی در پایان در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه آیا تغییرات ابلاغ شده به اسکانیا در مورد خودروهای این شرکت اعمال شده است یا خیر، گفت: امیدواریم این مشکلات بر طرف شود اما اکنون آنها یک مدل جدید اتوبوس به ما برای شماره‌گذاری معرفی کرده‌اند که اشکالات خودروی قبلی را ندارد.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.