عارف رضایی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
عباس عباسی کشکولی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری
وب سایت دکتر مهدی مومنی عضو هیئت علمی دانشگاه و  وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری مرکز
موسسه حقوقی عدالتخواه
مهدیه کتابی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری
فرانک وکیلی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری منطقه اصفهان
دکتر نغمه فرهود  وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز، وکالت در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری (خانواده،ملکی ،ثبتی،چک،دعاوی مربوط به شهرداری و اصل 49و...) قبول وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور
علی رمضانزاده  وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز ،بیست سال سابقه کار قضایی و وکالت ،داشتن تجارب و تخصص در امور ملکی و اراضی و نیز مطالبات

جهت مشاوره تلفنی با وکیل با شماره09128304909 در تماس باشید.

فقه و بازاریابی چند سطحی روانه بازار نشد شد

ارسالی توسط وکالت آنلاین وکیل پایه یک دادگستری
فقه و بازاریابی چند سطحی روانه بازار نشد شد

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، کتاب “فقه و بازاریابی چند سطحی” را چاپ و منتشر کرد.

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، کتاب “فقه و بازاریابی چند سطحی” را چاپ و منتشر کرد.

 این کتاب شامل فتاوای مراجع تقلید و قوانین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و هرمی توسط سید مهدی نریمانی زمان آبادی به نگارش درآمده است.

پدیده بازاریابی چند سطحی یکی از تغییرات سریع و چشمگیر در بازار داد و ستد به حساب می‌آید که در چند دهه اخیر مطرح شده است.

از آنجا که برای تمایز فعالیت شرکت‌های بازاریابی هرمی و تفاوت میان حکم شرعی آن‌ها منابع فارسی اندکی در دسترس است، نویسنده در این کتاب به تبین حکم شرعی انواع داد و ستد چند سطحی پرداخته و سعی کرده است راهی را نشان دهد که بخش اقتصادی کشور از مزیت‌ها و فرصت‌های ویژه‌ای که داد و ستد چند سطحی فراهم می‌سازد، بهره‌مند شود و در عین حال از آفات آن به دور باشد.

در این کتاب سعی شده ضمن موضوع شناسی فروش کالا یا خدمات براساس بازاریابی چند سطحی به نشانه‌های سلامت و فساد شرکت‌های تجاری اشاره و سپس حکم انواع این سیستم فروش از نظر شرع و قانون گذار در ایران، کانادا و آمریکا بررسی شود تا با فراهم سازی زمینه بهره‌گیری بخش اقتصادی از مزیت‌ها و فرصت‌های ویژه بازاریابی شبکه‌ای و به‌کار گیری این انقلاب تجاری به رونق تولید ملی کمک شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس‌ رضوی این کتاب در قطع رقعی و در شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه چاپ و منتشر شده است و در تمام فروشگاه‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

منبع : رساله حقوق

مطالب مرتبط

ماجرای عجیب و واقعی

نام نویسنده
ماجرای عجیب و واقعی

ماجرای عجیب و واقعی

ادامه مطلب ...

چگونه برای مزاحمت تلفنی و پیامکی شکایت تنظیم کنیم؟

نام نویسنده
چگونه برای مزاحمت تلفنی و پیامکی شکایت تنظیم کنیم؟

ایجاد هر گونه مزاحمت عمدی یا سهوی به وسیله تلفن از طریق هر فرد یا گروه و در هر رده سنی برای مشترکان دیگر،‌ مزاحمت تلفنی محسوب می شود؛ اما برای شکایت درخصوص این مزاحمت ها به کجا باید مراجعه کرد؟

ادامه مطلب ...
مشاهده کلیه مطالب مرتبط
0 دیدگاه

دیدگاه خودتان را ارسال کنید