دکتر فرود امیری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو هیات علمی دانشگاه، قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از (خانواده،تجاری،ثبتی،ملکی،چک،...) و کیفری
سیدجلال میرکاظمی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی پذیرش کلیه دعاوی  حقوقی ، کیفری ، خانواده دیوان عدالت اداری دادگاه انقلاب و دادگاه نظامی
دکتر سهیل طاهری وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز  و استاد دانشگاه
مهدیه کتابی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری
موسسه حقوقی کامران میرزایی و همکاران (موسسه حقوقی حامیان عدالت مطلق)
آیلین محمدی رفیع وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلا دادگستری مرکز
سالار حسین منفرد وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
حمید رضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی با 12 سال سابقه وکالت و هفت سال انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات و متخصص در دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری

جهت مشاوره تلفنی با وکیل با شماره09128304909 در تماس باشید.

فقه و بازاریابی چند سطحی روانه بازار نشد شد

ارسالی توسط وکالت آنلاین وکیل پایه یک دادگستری
فقه و بازاریابی چند سطحی روانه بازار نشد شد

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، کتاب “فقه و بازاریابی چند سطحی” را چاپ و منتشر کرد.

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، کتاب “فقه و بازاریابی چند سطحی” را چاپ و منتشر کرد.

 این کتاب شامل فتاوای مراجع تقلید و قوانین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و هرمی توسط سید مهدی نریمانی زمان آبادی به نگارش درآمده است.

پدیده بازاریابی چند سطحی یکی از تغییرات سریع و چشمگیر در بازار داد و ستد به حساب می‌آید که در چند دهه اخیر مطرح شده است.

از آنجا که برای تمایز فعالیت شرکت‌های بازاریابی هرمی و تفاوت میان حکم شرعی آن‌ها منابع فارسی اندکی در دسترس است، نویسنده در این کتاب به تبین حکم شرعی انواع داد و ستد چند سطحی پرداخته و سعی کرده است راهی را نشان دهد که بخش اقتصادی کشور از مزیت‌ها و فرصت‌های ویژه‌ای که داد و ستد چند سطحی فراهم می‌سازد، بهره‌مند شود و در عین حال از آفات آن به دور باشد.

در این کتاب سعی شده ضمن موضوع شناسی فروش کالا یا خدمات براساس بازاریابی چند سطحی به نشانه‌های سلامت و فساد شرکت‌های تجاری اشاره و سپس حکم انواع این سیستم فروش از نظر شرع و قانون گذار در ایران، کانادا و آمریکا بررسی شود تا با فراهم سازی زمینه بهره‌گیری بخش اقتصادی از مزیت‌ها و فرصت‌های ویژه بازاریابی شبکه‌ای و به‌کار گیری این انقلاب تجاری به رونق تولید ملی کمک شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس‌ رضوی این کتاب در قطع رقعی و در شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه چاپ و منتشر شده است و در تمام فروشگاه‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

منبع : رساله حقوق

مطالب مرتبط

ماجرای عجیب و واقعی

نام نویسنده
ماجرای عجیب و واقعی

ماجرای عجیب و واقعی

ادامه مطلب ...

چگونه برای مزاحمت تلفنی و پیامکی شکایت تنظیم کنیم؟

نام نویسنده
چگونه برای مزاحمت تلفنی و پیامکی شکایت تنظیم کنیم؟

ایجاد هر گونه مزاحمت عمدی یا سهوی به وسیله تلفن از طریق هر فرد یا گروه و در هر رده سنی برای مشترکان دیگر،‌ مزاحمت تلفنی محسوب می شود؛ اما برای شکایت درخصوص این مزاحمت ها به کجا باید مراجعه کرد؟

ادامه مطلب ...
مشاهده کلیه مطالب مرتبط
0 دیدگاه

دیدگاه خودتان را ارسال کنید