×

اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران رااز بین خواهد برد

اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران رااز بین خواهد برد

اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران رااز بین خواهد برد

اصلاح-قانون-کار-امنیت-شغلی-کارگران-رااز-بین-خواهد-برد

سرویس کارگری، عضو کمیته اصلاح قانون کار از تصویب و تأیید کلیات طرح پیش نویس فعلی اصلاح قانون کار خبر داد و گفت: مجلس تنها با برخی از بندها مخالفت خواهد کرد.
فرامرز توفیقی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به تأیید تمدید مهلت دوماهه جامعه کارگری برای ارائه نظرات پیش نویس اصلاح قانون افزود: با این حال بعید است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظرات جامعه کارگری را برای تدوین پیش نویس قانون کار لحاظ کند. وی با بیان اینکه جامعه کارگری کشور مخالف پیش نویس فعلی قانون کار هستند، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه احتماعی باید با رعایت اصل سه جانه گرایی نسبت به تدوین پیش نویس قانون کار اقدام می کرد.

نماینده کارگران در کمیته اصلاح قانون کار پیش نویس قانون کار فعلی را مدافع حقوق کارفرمایان عنوان کرد و افزود: با اصلاح قانون کار شرایط اخراج کارگران در واحدهای تولیدی کشور هموار خواهد شد. توفیقی با تأکید بر لزوم افزایش سیاست های حمایتی از کارگران یادآور شد: کارگران به دلیل عدم تعادل عرضه و تقاضای نیروی کار همواره از امنیت شغلی ناپایداری برخوردار هستند. وی با بیان اینکه بخش اعظمی از جامعه را کارگران تشکیل می دهند، افزود: با اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران از بین خواهد رفت و ما شاهد افزایش تعداد کارگران اخراجی از واحدهای تولیدی کشور خواهیم بود.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.