بانک اطلاعات وکلا وکیل وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری وکیل با سابقه موسسات حقوقی کارشناس دادگستری دفاتر اسناد رسمی
محمد فلاح ارزفونی
آدرس : ساری، خیابان قارن، قارن 11 ، ابتدای چهارراه برق، ساختمان کارن، طبقه اول، واحد چهارم
تلفن تماس : 01133305386
تلفن همراه : 09113569548
وب سایت محمد فلاح ارزفونی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مازندران
طیبه برزگر
آدرس : تهران - فلکه دوم صادقیه- ایتدای خیابان آیت الله کاشانی -بعد از بانک مسکن - پلاک 80-طبقه 3 واحد سوم
تلفن تماس : - 09122249601
وب سایت طیبه برزگر وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز ،با بیش از 10 سال سابقه کار و وکیل بانکها و موسسات مالی و اعتباری و وکیل شرکتهای خصوصی
محمد رضا مهرجو
آدرس : تهران سید خندان ابتدای خیابان دبستان کوچه شهید صفا فردوسی بلاک 24واحد 10
تلفن تماس : 02188463970 - 09123347471
وب سایت محمد رضا مهرجو وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز و دانشجوی دکتری حقوق خصوصی
آيلين محمدي رفيع
آدرس : تهران بلوار ميرداماد نبش نفت جنوبي پلاك ٢٦٨طبقه ٢ واحد ٨
تلفن تماس : 021-22116677 - 09125908241
وب سایت آیلین محمدی رفیع وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلا دادگستری مرکز
اسدعلی امرایی
آدرس : تهران اشرفی اصفهانی بالاتر از تقاطع نیایش بین فلاح و دربندی ساختمان 55 طبقه 2 واحد 5
تلفن تماس : 021-44872230-44872231/02144820428 - 09122595695
وب سایت اسدعلی امرایی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای مرکز
محسن حسين پور
آدرس : تهران بلوار ميرداماد نبش نفت جنوبي پلاك ٢٦٨ طبقه دوم
تلفن تماس : 021-22270133 - 09127922824
وب سایت محسن حسين پور وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
احسان عابدین
آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ،سرو غربی،پلاک 11 ،ساختمان پزشکان سینا ، طبقه دو نیم ، واحد 17
تلفن تماس : 22350512 - 09123956043
وب سایت احسان عابدین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
حسین احمدی
آدرس : تهران اشرفی اصفهانی بالاتر از همت جنب رستوران ایتالیایی سوفیا ساختمان حکیم واحد 2 دفتر وکالت احمدی
تلفن تماس : 02144470200-02144606696 - 09121353546
وب سایت حسین احمدی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
علی جاوید
آدرس : تبریز ، 17 شهریور جدید ،جنب بانک ملی ، ساختمان ایران ، واحد A14
تلفن تماس : 04135572731 - 09141193504
وب سایت علی جاوید وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی و عضو هیئت علمی دانشگاه
محمدرضا علیزاده ثابت
آدرس : تهران - سعادت آباد - پایین تر از میدان سرو- ابتدای 18 متری مطهری - پلاک 10 - طبقه سوم- واحد 8
وب سایت محمدرضا علیزاده ثابت وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون وکلای دادگستری مرکز
کامران میرزایی و همکاران
آدرس : تهران اشرفی اصفهانی شمال بالاتر از نیایش ایستگاه طالقانی نبش دربندی ساختمان 55 طبقه 2 واحد5
وب سایت موسسه حقوقی کامران میرزایی و همکاران (موسسه حقوقی حامیان عدالت مطلق)
رامین مهرآسا
آدرس : خیابان ولیعصر - بالاتر از پل پارک وی - روبروی خیابان فرشته - پلاک 2714 - طبقه دوم
وب سایت رامین مهرآسا وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی
دکتر سهیل طاهری
آدرس : تهران-سعادت آباد- نبش خیابان 32- پلاک 116- طبقه 4 - واحد 9
تلفن تماس : 88689911-13 - 09127296881
وب سایت دکتر سهیل طاهری وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه
سرور ثانی نژاد
آدرس : سعادت آباد ، میدان کاج ،سرو غربی،پلاک 11 ،ساختمان پزشکان سینا ، طبقه دو نیم ، واحد 17
تلفن تماس : 22350512 - 09124357415
وب سایت سرور ثانی نژاد وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز
مرتضی دستوری
آدرس : تهران-فلکه دوم صادقیه،بلوار آیت الله کاشانی-ایستگاه مهران ساختمان آرمیتا - پلاک77-طبقه اول-واحد8
تلفن تماس : 44007642 -44049071 - 09122546782
وب سایت مرتضی دستوری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری و کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل
مطالب پربازدید
جدیدترین مطالب
 

با پیامک از سبد کالایی تان مطلع شوید+متن کامل دستورالعمل اجرایی سبد کالایی

ارسال شده توسط : محمد فلاح ارزفونی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در تاریخ : 02-11-1392
نسخه چاپی ارسال به دوستان

مشاوره تلفنی با وکیل 09128304909

بخش بسیاری از خدمات سایت وکالت آنلاین رایگان میباشد ولی شما میتوانید با اهداء کمک های مالی خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.
با پیامک از سبد کالایی تان مطلع شوید+متن کامل دستورالعمل اجرایی سبد کالایی

 برای نخستین بار متن کامل دستورالعمل اجرایی سبد کالایی را منتشر کرد که در آن، سامانه پیام کوتاه برای اطلاع شهروندان از "دریافت" یا "عدم دریافت" سبد کالایی پیش بینی شده است.

 دولت در روزهای آینده، سبد کالایی رایگان خود را به 15 میلیون سرپرست خانوار ارایه می کند. در این سبد کالایی، قرار است 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم مرغ، 2 بسته 400 گرمی پنیر، 2 بسته 16 عددی تخم مرغ قرار گیرد. بر اساس دستورالعمل اجرایی توزیع این سبد کالایی، قرار است برنج این سبد کالایی هندی باشد.

به منظور اطلاع افراد از تعلق سبد، سامانه پیام کوتاه در این مورد پیش بینی شده است که متقاضیان می توانند با ارسال کد ملی خود به شماره پیش بینی شده از این موضوع مطلع شوند، همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینترنتی پیش بینی شده در این مورد اقدام کنند.

شماره سامانه پیام کوتاه و صفحه اینترنتی پس از اعلام از سوی معاونت فناوری اطلاعات وزارت متبوع، متعاقبا از طریق ستاد به سازمان‌های صنعت معدن و تجارت استان ها اعلام خواهد شد.

در این دستورالعمل مشخص شده است که سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت باید تضامین لازم را از فروشگاه‌های توزیع کننده سبد کالایی دریافت کنند تا اگر هر فروشگاهی وجهی را از مشتری دریافت کرد، با وی برخورد شود، چراکه این سبد کالایی کاملا رایگان است.

بر اساس این دستورالعمل، کالاهای سبد اول شامل 10 کیلوگرم برنج هندی 1121 بسته بندی شده، 2 عدد مرغ (به وزن تقریبی 4 کیلوگرم)، 2 بسته پنیر 400 گرمی ، 2 بطری روغن نباتی مایع 810 گرمی و یک شانه 30 عددی تخم مرغ ( با وزن حداقل 1.8 کیلوگرم) با پرینت تاریخ تولید خواهد بود.

سبد کالا به سرپرست خانوار دریافت کننده یارانه تعلق می گیرد و در صورتیکه در یک خانواده دریافت کننده یارانه دو یا چند نفر از مشمولین دریافت سبد وجود داشته باشد به یکی از آنها سبد تعلق خواهد گرفت و بقیه حذف می شوند مثلا سرپرست خانواده ای که کارمند است در صورتیکه همسر یا فرزندش کارمند، فرهنگی یا عضو نیروهای مسلح یا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا بهزیستی باشند یک سبد دریافت خواهند کرد. این اقدامات به استناد مصوبه دولت توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.

متن کامل دستورالعمل اجرایی توزیع سبد کالایی به شرح زیر است:

1- سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان باید با تماس با مدیران استانی مباشرین توزیع روند ورود کالاهای سبد را به استان پیگیری و در صورت لزوم برای تسریع آن اقدام نماید.

2-سازمان های صنعت معدن و تجارت استان میزان کالای وارد شده را به صورت روزانه در قالب جدول ذیل تهیه و به مباشر توزیع و ستاد کتبا اعلام نمایند.

3- مدیران ادارات صنعت معدن و تجارت در شهرستان ها باید اقدام مشابه بند 2 را در حوزه شهرستان انجام و نتیجه را به سازمان صنعت معدن و تجارت استان مربوطه اعلام نماید.

4- تمام شهرهای استان باید دارای فروشگاه عرضه کننده کالاهای سبد باشند. در صورت عدم وجود فروشگاههای تحت پوشش مباشرین معرفی شده در یک شهر، سازمان صنعت معدن و تجارت استان مجاز است از عرضه کنندگان معتمد خود در توزیع سبد استفاده نماید. در این صورت سازمان صنعت معدن و تجارت باید فروشگاه مورد نظر را به یکی از مباشرین توزیع معرفی نماید تا نسبت به تحویل کالا به آن اقدام شود.

تبصره1: با توجه به رایگان بودن کالا، فروشگاه معرفی شده باید از هر جهت مورد اطمینان سازمان صنعت معدن و تجارت باشد لذا سازمان صنعت معدن و تجارت استان باید به طریق مقتضی نسبت به اخذ ضمانت لازم از فروشگاه معتمد برای انجام تسویه حساب و عودت کالاهای مازاد اقدام نماید.

تبصره 2: شماره ( ترمینال یا پایانه) فروشگاه معرفی باید به ستاد اعلام شود تا نسبت به فعال سازی آن در سامانه الکترونیکی اقدام گردد. در غیر این صورت واحد مربوطه قادر به توزیع نخواهد بود.

5- سازمان های صنعت، معدن و تجارت با توجه به دستورالعمل شماره 60/223167 مورخ 92.10.16 این ستاد و نیز دستورالعمل شماره 370/92/49378 مورخ 92.10.22 سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدامات لازم را برای بازرسی و نظارت بر کیفیت و کمیت کالاهای سبد به عمل آورند.

6- کالاهای سبد اول شامل 10 کیلوگرم برنج هندی 1121 بسته بندی شده، 2 عدد مرغ ( به وزن تقریبی 4 کیلوگرم)، 2 بسته پنیر 400 گرمی ، 2 بطری روغن نباتی مایع 810 گرمی و یک شانه 30 عددی تخم مرغ ( با وزن حداقل 1.8 کیلوگرم) با پرینت تاریخ تولید خواهد بود.

تبصره: کالای تخم مرغ با توجه به شرایط هر استان و بر اساس امکانات موجود ممکن است به صورت شانه 30 عددی یا 24 عددی بسته بندی و عرضه شود و با توجه به محدودیت ظروف بسته بندی ممکن است تعداد 24 عدد تخم مرغ در ظروف یا سلولزی با ترکیب 4 بسته 6 عددی یا 2 بسته 12 عددی یا یک بسته 15 عددی + یک بسته 9 عددی باشد.

7- سبد کالای دولت کاملا رایگان است و دریافت هر گونه وجهی تحت هر عنوان از متقاضیان ممنوع می باشد.

8- شروع توزیع سبد بین متقاضیان و پایان آن با مجوز کتبی ستاد بسیج اقتصادی کشور می باشد و فروشگاهها نباید بدون مجوز ستاد کالاهای سبد را توزیع نمایند.

9- دریافت کنندگان سبد با توجه به مصوبه دولت شامل کارمندان دولت، فرهنگیان، نیروهای مسلح، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی می باشند و این ستاد و سازمان های صنعت معدن و تجارت استان ها هیچ نقشی در تعیین یا حذف دریافت کنندگان سبد ندارند.

10- توزیع سبد کالا با سیستم الکترونکی (کارت یارانه افراد) انجام می گردد. وظیفه راه اندازی سیستم به عهده معاونت فناوری اطلاعات وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد. در صورت تغییر احتمالی روش توزیع مراتب کتبا به سازمان های صنعت معدن و تجارت اعلام خواهد شد.

11- سبد کالا به سرپرست خانوار دریافت کننده یارانه تعلق می گیرد و در صورتیکه در یک خانواده دریافت کننده یارانه دو یا چند نفر از مشمولین دریافت سبد وجود داشته باشد به یکی از آنها سبد تعلق خواهد گرفت و بقیه حذف می شوند مثلا سرپرست خانواده ای که کارمند است در صورتیکه همسر یا فرزندش کارمند، فرهنگی یا عضو نیروهای مسلح یا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا بهزیستی باشند یک سبد دریافت خواهند کرد. این اقدامات به استناد مصوبه دولت توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.

12- در این دستورالعمل منظور از خانواده همان خانواده ای است که در سازمان هدفمندی یارانه ها برای دریافت یارانه ثبت نام کرده است.

13- به منظور اطلاع افراد از تعلق سبد، سامانه پیام کوتاه در این مورد پیش بینی شده است که متقاضیان می توانند با ارسال کد ملی خد به شماره پیش بینی شده از این موضوع مطلع شوند همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به صفحه اینترنتی پیش بینی شده در این مورد اقدام نمایند.

تبصره: شماره سامانه پیام کوتاه و صفحه اینترنتی پس از اعلام از سوی معاونت فناوری اطلاعات وزارت متبوع متعاقبا از طریق ستاد به سازمان های صنعت معدن و تجارت استان ها اعلام خواهد شد.

14- دریافت سبد فقط با کارت یارانه بانکی می باشد و به صورت اتوماتیک کالاهای سبد بر روی کارت سرپرست خانوار شارژ می شود لذا نیاز به هیچ گونه ثبت نام در اینترنت یا فروشگاه و ... نمی باشد.

15- سازمان های صنعت معدن و تجارت با اطلاعیه های صادره ( با توجه به نامه شماره 60/228649 مورخه 92/10/24 رایگان بودن سبد و موارد لازم دیگر را به طرق مقتضی به اطلاع مردم برسانند.

16-به منظور تسویه حساب نهایی توزیع کالا با مباشرین تامین و توزیع کالا اقلام مشمول سبد کالای رایگان دولت، سازمان صنعت معدن و تجارت استانها باید ضمن نظارت کامل بر مراحل توزیع فرم های الف، ب و ج این دستورالعمل را به منظور تهیه مستندات اثبات تحویل و توزیع و ارائه تاییدیه های نهایی در سطح استان تکمیل نمایند.

فرم ب- صورتجلسه تاییدیه (سهمیه ) توزیع سبد کالای رایگان دولت (نوبت اول)

فرم ج- جدول آمار و ارقام تامین و توزیع و گزارش عملکرد در سطح استان

بدیهی است مسئولیت صحت و سقم آمار و اطلاعات و ارقام تحویلی و توزیعی مربوط به سبد کالا در سطح استانها با روسای محترم سازمان های صنعت معدن و تجارت می باشد که این امر با اخذ گزارش عملکرد به صورت دستی و یا اخذ گزارش از سامانه پیش بینی خواهد شد.

17- پاسخگویی سازمان های صنعت معدن و تجارت به استعلام های این ستاد به منظور بررسی و رسیدگی به کلیه اسناد مربوط به توزیع اقلام سبد کالای رایگان دولت

18- ملاک تعیین و محاسبه هزینه حمل و نقل و کارمزد توزیع و سایر هزینه های تبعی بر اساس نرخ های اعلام شده از سوی سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان خواهد بود که بر اساس ضوابط پرداخت مدارک و مستندات لازم و نحوه پرداخت که از سوی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع که از طریق ذیحساب محترم ابلاغ می گردد.

شرح وظایف مباشرین تامین:

1- مباشرین تامین برای کالاهای سبد رایگان به شرح زیر:

الف) روغن نباتی: انجمن صنایع روغن نباتی ایران از طریق شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانه های روغنی ایران

ب) برنج: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از طریق شرکت های غله و خدمات بازرگانی استانها

ج) مرغ: شرکت پشتیبانی امور دام

د) تخم مرغ: اتحادیه مرکزی مرغداران میهن

ه) پنیر: انجمن صنفی صنایع فرآورده های لبنی ایران

بر اساس ضوابط مربوطه مسئولیت تامین کالای مورد نیاز سبد را بعهده دارند. لذا لازم است کلیه تولیدکنندگان که متقاضی تامین کالا در این خصوص می باشند، درخواست های خد را به مباشرین مذکور ارائه و موضوع را مورد پیگیری قرار دهند.

2- مباشرین تامین موظفند بر اساس حواله های صادره از سوی دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار، نسبت به تحویل کالای مربوطه به مباشرین توزیع بر اساس لیست فروشگاههای استانی و شهرستانی اعلام شده توسط هر یک از آنها اقدام نمایند.

تبصره1: برنج در انبار شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تحویل مباشر توزیع می گردد.

تبصره 2: مرغ در محل سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام در هر استان تحویل مباشر توزیع می گردد.

تبصره 3) کالاهای پنیر، تخم مرغ و روغن نباتی توسط مباشرین تامین یا واحدهای تولید کننده طرف قرارداد آنها در نقطه توزیع تحویل خواهد شد.( شبکه مویرگی)

3- مباشرین تامین موظفند گزارش مقدار کالای تحویلی را به صورت روزانه به تفکیک استان و مباشر توزیع کتبا به ستاد بسیج اقتصادی کشور و سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها ارسال نمایند.

4- مباشرین تامین موظفند گزارش مقدار کالای تحویلی را در قالب فرم الف بند 2 به تفکیک استان و مباشر توزیع تنظیم و به تایید سازمان صنعت معدن و تجارت استانها برسانند و کتبا به ستاد بسیج اقتصادی کشور اعلام نمایند.

وظایف مباشرین توزیع:

1- تنظیم و امضای تفاهم نامه با مباشرین تامین به منظور دریافت و توزیع کالای مربوطه

2- دریافت حواله کالا از دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار بر اساس سهمیه تعیین شده توسط ستاد بسیج اقتصادی کشور

3- مراجعه به مباشرین تامین و ارائه جدول سهمیه استانی جهت دریافت کالا در استانهای کشور

تبصره: تحویل کالای مرغ درب سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام در استان مربوطه و تحویل کالای برنج درب انبار شرکت غله و بازرگانی استان خواهد بود. سایر کالاهای سبد توسط مباشرین تامین در محل عرضه (فروشگاه و یا انبار مربوطه ) به صورت مویرگی می باشد.

4- تقسیم کالا متناسب با جمعیت هر شهرستان بین واحدهای استانی به تعداد فروشگاه های تحت پوشش و انعکاس جدول سهمیه ها به هر یک از مباشرین تامین

5- پیش بینی واحدهای عرضه کننده کالا در نقاطی که مباشرین توزیع فاقد فروشگاه می باشد.

تبصره: این امر با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واداره ذیربط در شهرستان انجام می شود.

6- اعلام کالاهای وارد شده به استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اخذ تاییدیه مطابق بند 2 وظایف سازمان های صنعت معدن و تجارت همین دستورالعمل

7- مباشر توزیع در هر استان موظف است مطابق بند 10 وظایف فروشگاههای عرضه کننده سبد نسبت به جمع آوری نسخ چهارم رسیدهای صادره اقدام و مجموع کالای وارده به استان را به صورت روزانه به سازمان صنعت معدن و تجارت استان ( در قالب فرم "ب" بند 16 تکالیف سازمان های صنعت، معدن و تجارت) گزارش و تاییدیه ورود کالا به شبکه دریافت نماید.

شرح وظایف مباشرین تامین:

1- مباشرین تامین برای کالاهای سبد رایگان به شرح زیر:

الف) روغن نباتی: انجمن صنایع روغن نباتی ایران از طریق شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانه های روغنی ایران

ب) برنج: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از طریق شرکت های غله و خدمات بازرگانی استانها

ج) مرغ: شرکت پشتیبانی امور دام

د) تخم مرغ: اتحادیه مرکزی مرغداران میهن

ه) پنیر: انجمن صنفی صنایع فرآورده های لبنی ایران

بر اساس ضوابط مربوطه مسئولیت تامین کالای مورد نیاز سبد را بعهده دارند. لذا لازم است کلیه تولیدکنندگان که متقاضی تامین کالا در این خصوص می باشند، درخواست های خود را به مباشرین مذکور ارائه و موضوع را مورد پیگیری قرار دهند.

2- مباشرین تامین موظفند بر اساس حواله های صادره از سوی دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار، نسبت به تحویل کالای مربوطه به مباشرین توزیع بر اساس لیست فروشگاههای استانی و شهرستانی اعلام شده توسط هر یک از آنها اقدام نمایند.

تبصره1: برنج در انبار شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تحویل مباشر توزیع می گردد.

تبصره 2: مرغ در محل سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام در هر استان تحویل مباشر توزیع می گردد.

تبصره 3) کالاهای پنیر، تخم مرغ و روغن نباتی توسط مباشرین تامین یا واحدهای تولید کننده طرف قرارداد آنها در نقطه توزیع تحویل خواهد شد.( شبکه مویرگی)

3- مباشرین تامین موظفند گزارش مقدار کالای تحویلی را به صورت روزانه به تفکیک استان و مباشر توزیع کتبا به ستاد بسیج اقتصادی کشور و سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها ارسال نمایند.

4- مباشرین تامین موظفند گزارش مقدار کالای تحویلی را در قالب فرم الف بند 2 به تفکیک استان و مباشر توزیع تنظیم و به تایید سازمان صنعت معدن و تجارت استانها برسانند و کتبا به ستاد بسیج اقتصادی کشور اعلام نمایند.

وظایف مباشرین توزیع:

1- تنظیم و امضای تفاهم نامه با مباشرین تامین به منظور دریافت و توزیع کالای مربوطه

2- دریافت حواله کالا از دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار بر اساس سهمیه تعیین شده توسط ستاد بسیج اقتصادی کشور

3- مراجعه به مباشرین تامین و ارائه جدول سهمیه استانی جهت دریافت کالا در استانهای کشور

تبصره: تحویل کالای مرغ درب سردخانه شرکت پشتیبانی امور دام در استان مربوطه و تحویل کالای برنج درب انبار شرکت غله و بازرگانی استان خواهد بود. سایر کالاهای سبد توسط مباشرین تامین در محل عرضه (فروشگاه و یا انبار مربوطه ) به صورت مویرگی می باشد.

4- تقسیم کالا متناسب با جمعیت هر شهرستان بین واحدهای استانی به تعداد فروشگاه های تحت پوشش و انعکاس جدول سهمیه ها به هر یک از مباشرین تامین

5- پیش بینی واحدهای عرضه کننده کالا در نقاطی که مباشرین توزیع فاقد فروشگاه می باشد.

تبصره: این امر با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واداره ذیربط در شهرستان انجام می شود.

6- اعلام کالاهای وارد شده به استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اخذ تاییدیه مطابق بند 2 وظایف سازمان های صنعت معدن و تجارت همین دستورالعمل

7- مباشر توزیع در هر استان موظف است مطابق بند 10 وظایف فروشگاههای عرضه کننده سبد نسبت به جمع آوری نسخ چهارم رسیدهای صادره اقدام و مجموع کالای وارده به استان را به صورت روزانه به سازمان صنعت معدن و تجارت استان ( در قالب فرم "ب" بند 16 تکالیف سازمان های صنعت، معدن و تجارت) گزارش و تاییدیه ورود کالا به شبکه دریافت نماید.

وظایف فروشگاههای عرضه کننده سبد:

1- پیش بینی یخچال و سردخانه مناسب جهت نگهداری کالاهای پنیر و مرغ

2-فروشگاه باید نسبت به آماده سازی POS خود اقدامو خط ارتباطی آن را با شبکه حفظ نماید.

3- بعد از کشیدن کارت افراد در POS (به مثابه پرداخت پول توسط کارتخوان) گزینه دریافت سبد بر روی POS پدیدار می شود. در صورتی که متقاضی مشمول به دریافت کالاهای خود بود گزینه تایید انتخاب و رسید دریافت کالا از POS خارج خواهد شد.

4- چاپ رسید به منزله دریافت کالا می باشد.

5- فروشگاه باید تمام کالاهای سبد را دریافت و برای توزیع آماده نماید اما در صورت عدم وجود هر یک از کالاها، گزینه دریافت یک یا چند کالا در سامانه پیش بینی شده است که با انتخاب و چاپ حواله کالاهای موجود صادر و به متقاضی تحویل خواهد شد. بدیهی است در مراجعات بعدی کالاهای باقیمانده به همین روش تحویل خواهد شد.

6- کالاهای سبد اول شامل 10 کیلو گرم برنج هندی 1121 بسته بنده شده ، 2 عدد مرغ (به وزن تقریبی چهارکیلوگرم)، 2 بسته پنیر 400 گرمیUF، 2 بطری روغن نباتی مایع 810 گرمی و یک شانه 30 عددی تخم مرغ (با وزن حداقل 1.8 کیلوگرم) با پرینت تاریخ تولید خواهد بود.

تبصره:کالای تخم مرغ با توجه به شرایط هر استان و بر اساس امکانات موجود ممکن است به صورت شانه 30 عددی یا 24 عددی بسته بندی و عرضه شود و با توجه به محدودیت ظروف بسته بندی ممکن است تعداد 24 عدد تخم مرغ در ظروف pet یا سلولزی با ترکیب 4 بسته 6 عددی یا 2 بسته 12 عددی یا یک بسته 15 عددی + یک بسته 9 عددی باشد.

7- بسته کالای دولت کاملا رایگان است و دریافت وجه تحت هر عنوان اعم از بسته بندی نایلکس و غیره ممنوع خواهد بود.

8- فروشگاه عرضه کننده سبد باید با اعلان مناسب این موضوع را به اطلاع متقاضیان برساند.

9- سازمانهای صنعت، معدن و تجارت در طول دوره توزیع در مورد بازرسی از فروشگاههای عرضه کننده سبد اقدام خواهد نمود. فروشگاهها باید با مامورین سازمان صنعت، معدن و تجارت با رویت کارت شناسایی همکاری نمایند.

10- هر یک از فروشگاههای عرضه کننده موظفند بلافاصله پس از دریافت کالا نسبت به صدور رسید کالای دریافتی از مباشر تامین یا نماینده وی در 4 نسخه (در قالب فرم "ب" بند 16 تکالیف سازمانهای صنعت، معدن و تجارت) اقدام نماید. تقسیم نسخ رسید دریافت کالا بشرح ذیل خواهد بود.

نسخه اول: سازمان ص.م.ت استان و یا اداره ص.م.ت شهرستان ذیربط

نسخه دوم: تحویل دهنده

نسخه سوم: تحویل گیرنده

نسخه چهارم: مباشر توزیع (اصلی)

11- فروشگاه های عرضه کننده سبد موظفند رسیدهای چاپ شده دستگاه POS (رسید مخصوص فروشگاه) را که مبین تحویل کالا به متقاضی می باشد، تا پایان تسویه حساب نهایی نگهداری نمایند.

بخش بسیاری از خدمات سایت وکالت آنلاین رایگان میباشد ولی شما میتوانید با اهداء کمک های مالی خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایید.

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

دیدگاه های شما

نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
نظر :
اختصاصی برای مدیر سایت ( درصورت انتخاب این گزینه نظر شما در وب سایت دیده نخواهد شد )
 
لطفا از ارسال سوالات حقوقی در این صفحه خودداری نمائید . به سوالات حقوقی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
 
 
کد امنیتی :
 
نسخه چاپی ارسال به دوستان

مشاوره تلفنی با وکیل 09128304909

 
رای شماره 700 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع:تعارض آراء شعب 19 و 20 دیوان عدالت اداری در خصوص ارائه خدمات توانبخشی حرفه ای به معلولان رای شماره 687 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع:ابطال تعرفه عوارض سالهای 1384 و 1386 و 1387 در خصوص عوارض سالیانه مجازات خرید و فروش اموال مسروقه چیست ؟ رای شماره 690 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع:تعارض آراء شعب 15 و 25 دیوان عدالت اداری در خصوص اعمال ماده 45 قانون برنامه پنج ساله رای شماره 685 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع:ابطال ردیف 39 از تعرفه عوارض و بهای خدمات و سایر درآمدهای موضوع ماده 30 آیین نامه مالی شهردار رای شماره 684 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع:ابطال بندهای 4 و 5 بخشنامه شماره 1388/02/21-1/14593/200 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رای شماره 724 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع:ابطال ماده 3 آیین نامه اجرایی بند الف ماده تبصره 15 قانون بودجه سال 1394 کل کشور نحوه الزام محکوم علیه به اجرای حکم ازدواج موقت مرد تخلف از شروط ضمن عقد نکاح است نیابت قضایی در انشای رای امکان پذیر نیست رای شماره 683 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع:ابطال ماده 15 مصوبه تعرفه عوارض سالهای 1394 شورای اسلامی شهر ملایر در خصوص وضع عوارض تفکیک رای شماره 667 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع:ابطال بند (1-30)تعرفه عوارض سال 1394 شورای اسلامی شهر پردیس دستور موقت در دیوان عدالت اداری در چه مواقعی صادر می شود؟ سازمان خصوصی سازی مکلف به اعلام فراخوان عمومی در واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی شد فسخ معامله مانع طرح شکایت کیفری نیست ضرورت تقویت و تقدم حق حقیقی بر حق صوری آشنایی با عقود اسلامی در معاملات بانکی حبس ، مجازات قاچاقچیان اسلحه جلب بدون احضار در جرایم مستوجب قصاص یا اعدام سهل انگاری و مرگ کارگر ، پیرمرد 80 ساله را روانه حبس کرد